DarkSnajper - Masz 1/2 z AWP . Przebranie wroga i zmiejszoną widoczność.Kapitan - Masz 3 dynamitki i AK47 i 1/3 z HENINJA - Masz TMP (+15 dmg z niego) oraz 1/2 z noża i widać tylko Twój cien gdy kucasz na nożu
Elitarny Telgrafista - Masz UMP45 ( +15 dmg z niego i 1/15) widzisz wrogów na radarze .
Ronaldo - Masz 1/1 z noża zmiejszona widoczność i grawitacje oraz USP ( +15 dmg z niego)
Podpalacz - Masz miotacz płomieni ( proszę też o model) i +10 dmg z niego jak sie da .
James Bond - Masz USP (+15 dmg z niego i 1/10 na natychmiastowe zbicie) Deagle (+10 DMG z niego i 1/7 na natychmiastowe zabicie)
Major - +20 dmg z AK47 i 2 dynamitki oraz zmiejszoną grawitacje .
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.11.2012 16:15
#2
Napisano 12.11.2012 16:29
#3
Napisano 12.11.2012 16:31
Moglbys zmienic na NINJA
? bo blad zrobilem w pisowni . proszę

#4
Napisano 12.11.2012 17:10
Dark Sniper:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "DarkSnajper";
new const opis[] = "Masz 1/2 z AWP.Przebranie wroga i zmiejszoną widoczność";
new const bronie = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}
Użytkownik benio101 edytował ten post 12.11.2012 18:35
Zamiana znacznika SPOILER na SMA
#5
Gość_21977_*
Napisano 12.11.2012 18:36
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych