Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[L4D2] Anti Safe Room Campaign


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7178
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 12.11.2012 14:19

L4D2 Safe Room Hazard

* Anti player campaign in safe room too long. When other player already out in action.. some player just too ignorant to go out.. Well not any more.Public Cvar Spoiler // This file was auto-generated by SourceMod (v1.4.6)// ConVars for plugin "l4d2_safe_room_hazard.smx"// How much HP we knock on player per hit.// -// Default: "1"saferoomhazard_damage "1"// 0:Off, 1:On, Toggle plugin On/Off.// -// Default: "1"saferoomhazard_enable "1"// Interval between damage to player (Seconds).// -// Default: "1.0"saferoomhazard_interval "1.0"// 0:Off, 1:On, Toggle announce to chat to warn player.// -// Default: "1"saferoomhazard_notify "1"// Timer first notify to player to leave safe room.// -// Default: "30"saferoomhazard_notify1 "30"// Timer damage to kick in count start from 'saferoomhazard_notify1'.. >_<.// -// Default: "30"saferoomhazard_notify2 "30"// Value added to the default radius damage (Effect all map).// -// Default: "0.0"saferoomhazard_radius "0.0"// 0:Knock HP, 1:Knock HP + Teleport to Survivor if any, 2:Knock HP + Teleport to Infected if any.// -// Default: "1"saferoomhazard_type "1" Requested by: clutch22Version* 1.0.0 - Initial release. Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (l4d2_safe_room_hazard.sp - 21.1 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych