Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] plugin usuwający enty crashuje Serwa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 11.11.2012 20:01

Witam. Dlaczego plugin usuwający enty crashuje serwer bez żadnych error logów ??



#include <amxmodx>
#include <engine>

#define PLUGIN "Remove Ent"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pan PrO"

new const Enty[][] = {
"rocket",
"medkit",
"mine"
}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}

public NowaRunda()
{
for(new iEnt=0; iEnt < sizeof Enty; iEnt++)
{
new idEnt = find_ent_by_class(-1, Enty[iEnt]);
while(idEnt > 0)
{
remove_entity(idEnt);
idEnt = find_ent_by_class(idEnt, Enty[iEnt]);
}
}
}

public client_disconnect(id)
UsunEnty(id);

public UsunEnty(id)
{
for(new iEnt=0; iEnt < sizeof Enty; iEnt++)
{
new idEnt = find_ent_by_class(0, Enty[iEnt]);
while(idEnt > 0)
{
if(entity_get_edict(idEnt, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(idEnt);
idEnt = find_ent_by_class(idEnt, Enty[iEnt]);
}
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 11.11.2012 23:01

Może dlatego, że:
new idEnt = find_ent_by_class(-1, Enty[iEnt]); 

podajesz tutaj -1, a powinieneś 0?
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 12.11.2012 13:04

hmm zobaczymy ale mam wątpliwości
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.11.2012 14:00

Może dlatego, że:

new idEnt = find_ent_by_class(-1, Enty[iEnt]); 

podajesz tutaj -1, a powinieneś 0?

Na pewno w tym nie ma żadnego błędu, zresztą chyba nawet zawsze powinno się zaczynać od -1 w takich funkcjach jak szukanie jakiegoś bytu na mapie.

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define PLUGIN "Remove Ent"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pan PrO"

new const Enty[][] = {
"rocket",
"medkit",
"mine"
}

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}

public NowaRunda()
UsunEnty();

public client_disconnect(id)
UsunEnty(id);

stock UsunEnty(id = 0) {
new iEnt, idEnt, iSizeEnt = sizeof(Enty);
for(iEnt=0; iEnt<iSizeEnt; ++iEnt) {
idEnt = -1;
while((idEnt = find_ent_by_class(idEnt, Enty[iEnt]))) {
if(id && entity_get_edict(idEnt, EV_ENT_owner) != id)
continue;

remove_entity(idEnt);
}
}
}

Tak powinno być dobrze.

Możliwe też, że obydwa pluginy są dobre, tylko może po prostu w innym pluginie usuwasz ent, który został już usunięty przy pomocy tego pluginu, który tu podałeś.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 12.11.2012 14:25

Można Zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.11.2012 14:31

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych