Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

Skille pokemod (Przerobienie)

pokemod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 patryk9009

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 09.11.2012 19:00

Witam mam takie pytanie , mam pokemod i np. na poczatku mialem 100lvl , ale pozniej zwiekszylem do 500 lvl , i teraz pokemon np. Gengar od 50lvl juz jest niewidoczny a chcialbym zeby byl od np. 320 , wie ktos ktora linijka za to odpowiada? , i jeszcze ten sam problem z ampharosem skill (thundershock) ma zaduzy obszar i chcialbym go zmniejszyc. w spolierach daje skille

Spoiler

Spoiler
</p>
Kawon (10.11.2012 16:45):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik Kawon edytował ten post 10.11.2012 16:45

  • +
  • -
  • 1

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 09.11.2012 21:45

Moce(dmg)/Wielkość/Długość itd skilli są zawarte w jednym pliku jakim jest defines.inl. Zmieniasz sobie odpowiednie definicje według Twojego upodobania, kompilujesz pokemoda i wrzucasz go na serwer.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 patryk9009

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 10.11.2012 15:43

no wlasnie co do night_shade ... to mam max niewidka i min niewidka...
zobacz sam...dlatego nie wiem...
Spoiler

A tutaj ampharos .... ustawilem juz na 2 bo bylo na 9 i to samo...
Spoiler

Kawon (10.11.2012 16:44):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

  • +
  • -
  • 0

#4 patryk9009

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 14.11.2012 17:06

Ref
  • +
  • -
  • 0

#5 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 14.11.2012 17:45

Jeżeli ma się zasyfionego pokemoda to tak jest... Sprawdź na czystej paczce ^^
  • +
  • -
  • 0

#6 patryk9009

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 15.11.2012 15:25

Taa , ale pomogles :>
  • +
  • -
  • 0

#7 patryk9009

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 19.12.2012 16:41

Ref..
Ogolnie chodzi mi o skill , Thundershock , jego obszar jest za duzy , proszę o pomoc :)
  • +
  • -
  • 0

#8 patryk9009

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 23.12.2012 23:16

Ref
  • +
  • -
  • 0

#9 patryk9009

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 14.01.2013 17:07

Ref
  • +
  • -
  • 0

#10 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 24.04.2014 20:19

Znowu odświeżam, może się komuś przyda.

MakeLine_Ent(0,id,ent,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,5,level*2,10,250,250,10,100,0)

 tutaj to edytujemy. A dokładniej: "level*2" np. na wysokim lvl jest bug, że promienie są bardzo długie i cienkie. jak zmienisz na level*3, to tylko przez parę leveli takie będą. Jeżeli zmienisz na level*4(u siebie mam level*3) to prawdopodobnie będzie miało mały zasięg :) w zależności od lvl, jak masz 500lvl, to możesz eksperymentować z level*4 --> level*5 lub nawet level*6

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych