Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prosze o klase "Fokus" , "Rahim" , "Magik"Prosze o klase "Fokus" , "Rahim" , "Magik"

klasa prosze o klase fokus rah

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 SlayerPL

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -28
Masakra

  • Postów:64
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:De_Westwood
Offline

Napisano 09.11.2012 16:48

Witam proszę Was o zrobienie dla mnie 3 KLAS PREMIUM
OCZYWISCIE + lecą
GG:21296363


Fokus , Rahim , Magik
******************************************
"Magik" klasa premium flaga "A"
Otrzymuje
AWP natychmiastowe zabicie z AWP
AK47
Deagl
Wszystkie granaty
2 miny
Niewidzialność: 20/255 podczas kucania
***************************************
"Fokus" klasa premium falaga "H"
Otrzymuje
M4a1 - 1/20 na wyrzucienie broni przeciwnikowi
M3
Deagl
3 rakiety
*natychmiastowe zabicie z Granata
Niewidzialność : 50/255 - na nożu
*****************************

"Rahim" klasa premium falaga "G"
Otrzymuje
M249 tzw "Krowe" - 1/30 na natychmiastowe zabiecie z KROWY
XM 1014 - shoutgun
Deagl
500/800 grawitacji
3 miny
Natychmiastowe zabicie z noza (prawym)
Niewidzialnosc 100/255 "podczas noza" (na nozu)

UWAGA DAJE
MAM NADZIEJE ZE NIE ZAMKNIESZ ZNOWU TEGO TEMATU!
Dołączona grafikaSerwer świeżo otwarty Adminy za DARMO! ZLOZ PODANIE!www.CsJestesBogiem.xaa.pl

#2 SlayerPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -28
Masakra

  • Postów:64
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:De_Westwood
Offline

Napisano 10.11.2012 18:11

@REFRESH
Dołączona grafikaSerwer świeżo otwarty Adminy za DARMO! ZLOZ PODANIE!www.CsJestesBogiem.xaa.pl

#3 R4inbow

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:146
  • GG:
  • Lokalizacja:OT
Offline

Napisano 10.11.2012 21:48

Magik ,Fokus, Rahim :)

Załączone pliki


Użytkownik Edekdw edytował ten post 10.11.2012 21:57

Pomogłem ? Możesz zostawić mi nagrodę w postaci Like'a :)



b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 b0xer

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:77
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 10.11.2012 22:12

FOCUS:
Spoiler

2.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_M249)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public plugin_precache()
{

precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);

ilosc_min_gracza[id] = 3;
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}


public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}

public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 30) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public CurWeapon(id)
{

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;

if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Użytkownik b0xer edytował ten post 10.11.2012 22:18

  • +
  • -
  • 0

#5 R4inbow

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:146
  • GG:
  • Lokalizacja:OT
Offline

Napisano 11.11.2012 12:45

@up

Nie widzisz że już klasy zrobiłem?

Pomogłem ? Możesz zostawić mi nagrodę w postaci Like'a :)



b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 12.11.2012 04:51

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, prosze o klase fokus rah

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych