Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

[ROZWIĄZANE] Prosze o klase "Fokus" , "Rahim" , "Magik"Prosze o klase "Fokus" , "Rahim" , "Magik"
Temat rozp.
SlayerPL
, 09.11.2012 16:48
klasa prosze o klase fokus rah
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.11.2012 16:48
Witam proszę Was o zrobienie dla mnie 3 KLAS PREMIUM
OCZYWISCIE + lecą
GG:21296363
Fokus , Rahim , Magik
******************************************
"Magik" klasa premium flaga "A"
Otrzymuje
AWP natychmiastowe zabicie z AWP
AK47
Deagl
Wszystkie granaty
2 miny
Niewidzialność: 20/255 podczas kucania
***************************************
"Fokus" klasa premium falaga "H"
Otrzymuje
M4a1 - 1/20 na wyrzucienie broni przeciwnikowi
M3
Deagl
3 rakiety
*natychmiastowe zabicie z Granata
Niewidzialność : 50/255 - na nożu
*****************************
"Rahim" klasa premium falaga "G"
Otrzymuje
M249 tzw "Krowe" - 1/30 na natychmiastowe zabiecie z KROWY
XM 1014 - shoutgun
Deagl
500/800 grawitacji
3 miny
Natychmiastowe zabicie z noza (prawym)
Niewidzialnosc 100/255 "podczas noza" (na nozu)
UWAGA DAJE
MAM NADZIEJE ZE NIE ZAMKNIESZ ZNOWU TEGO TEMATU!
OCZYWISCIE + lecą
GG:21296363
Fokus , Rahim , Magik
******************************************
"Magik" klasa premium flaga "A"
Otrzymuje
AWP natychmiastowe zabicie z AWP
AK47
Deagl
Wszystkie granaty
2 miny
Niewidzialność: 20/255 podczas kucania
***************************************
"Fokus" klasa premium falaga "H"
Otrzymuje
M4a1 - 1/20 na wyrzucienie broni przeciwnikowi
M3
Deagl
3 rakiety
*natychmiastowe zabicie z Granata
Niewidzialność : 50/255 - na nożu
*****************************
"Rahim" klasa premium falaga "G"
Otrzymuje
M249 tzw "Krowe" - 1/30 na natychmiastowe zabiecie z KROWY
XM 1014 - shoutgun
Deagl
500/800 grawitacji
3 miny
Natychmiastowe zabicie z noza (prawym)
Niewidzialnosc 100/255 "podczas noza" (na nozu)
UWAGA DAJE
MAM NADZIEJE ZE NIE ZAMKNIESZ ZNOWU TEGO TEMATU!
#4
Napisano 10.11.2012 22:12
FOCUS:
2.
Spoiler
2.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = ""; new const opis[] = ""; new const bronie = (1<<CSW_M249)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new sprite_blast_miny; new ilosc_min_gracza[33]; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public plugin_precache() { precache_model(modelMiny); sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public client_disconnect(id) { new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); ilosc_min_gracza[id] = 3; ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else { ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); } public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_min_gracza[id] = 3; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_miny); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 30) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public CurWeapon(id) { if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id; if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100); if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
Użytkownik b0xer edytował ten post 10.11.2012 22:18
#6
Gość_21977_*
Napisano 12.11.2012 04:51
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, prosze o klase fokus rah
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych