Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

PTB


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 bl00keRs

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:149
Offline

Napisano 14.04.2009 15:40

Witam, prosilbym o jakies dobre ustawienia PTB, plugin, ktory wyrownowywuje teamy ;/ Nie moge skminic tych ustawien ;/ Znajduja sie one w /cstrike/addons/amxmodx/configs/ptb.cfg, niby napisane w nim, ze limiteams powinno byc 0 no i mam tak, teambalance takze na 0 ale jak nastawie na 0 to wtedy do jednego teamu wchodzi 10 osob a drugiego 6, do tego teraz zmienialem cos ustawienia i na poczatku mapy ptb jakby nie dziala przez kilka rund a potem zaczyna formowac, prosilbym o jakies dobre ustawienia :? :? :?
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.04.2009 21:16

U siebie na FFA ( 24 sloty ) ma:
// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.

mp_autoteambalance 0

mp_limitteams 0



// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.

//  Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD

ptb_saychat 1

             

// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"

// 1 = domyslny

ptb_transfer_type 1



// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni

ptb_switch_immunity 0



// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca

ptb_limitjoin_immunity 0



// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )

ptb_immunity_level "c"



// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)

ptb_access_level "l"



// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1

ptb_show_in_hlsw 1





// team selection control

amx_ptb limitjoin    on     // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny

amx_ptb limitafter   0        // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn

amx_ptb limitmin     0        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn

amx_ptb maxsize      12       // maksymalna wielkosc druzyny

amx_ptb maxdiff      2        //  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie

amx_ptb autorounds   3        // number of first rounds into match, which allow autojoin only

amx_ptb wtjauto      3        // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony

amx_ptb wtjkick      5        // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony

amx_ptb kick         off    //  licznik  wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)

amx_ptb savewtj      off     // zapisuj wtj do pliku wtj.log



// team balancing actions

amx_ptb switch       on        // przerzuc/transferuj graczy

amx_ptb switchafter  3        // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie

amx_ptb switchmin    5        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie

amx_ptb switchfreq   1        // relative next possible switch round

amx_ptb playerfreq   7        // relative next possible switch round for player

amx_ptb forceswitch  0        // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne

amx_ptb deadonly     off     //  transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD



// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)

amx_ptb tellwtj      off     //  informuj o probach WTJ

amx_ptb announce     off    // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy

amx_ptb sayok        off    // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK

amx_ptb typesay      off    // uzywaj wiadomosci HUD



// team strength limits

amx_ptb maxstreak    3        // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza

amx_ptb maxscore     2        // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry

amx_ptb minrating    1.5    // minimalny, istotny wskaznik druzyny

amx_ptb maxrating    2.0    // maxymalny, istotny wskaznik druzyny

amx_ptb superrating  3.0    // super critical team rating

amx_ptb maxincidents 50        // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN

amx_ptb scaledown    2        // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
Dla mnie jest idealnie.

#3 aNUQ

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:11
Offline

Napisano 15.04.2009 17:00

Ja mam tak.Ale jeżeli w jednym teamie jest 10 a w drugim 6 to oznacza,że masz źle ustawione ustawioną max liczbe graczy o która jest więcj w jednym teamie.Max 1gracz.
Np. max może być tak w ct 11 a w tt 10.Więcj przewagi nie da rady. :)

// PTB Configuration
//
// File location: addons/amxmodx/configs/ptb.cfg
//
// Settings are loaded on every mapchange
// from this cfg file
//

echo [PTB] Ptb.cfg is being executed

// These two cvars must be set to 0 for PTB proper working
mp_autoteambalance 	0
mp_limitteams 		0

// Four new cvars to control chatmessages, transfertype and immunity
ptb_saychat 		1 // can be 0 for off 1 on if set to 2 then Transfers will show in hud but not chat 
			  // if set to 3 it will show all messages in chat and transfers in hudtext

ptb_transfer_type	1 // can only be 1, 2 or 3 and 3 is the most agressive transfer 
			  // 1 is the original transfertype

ptb_switch_immunity	1 // Set to 0 if admins with immunity also should be switched.

ptb_limitjoin_immunity	1 // Set to 0 so admins with immunity cant choose any team they want.


// team selection control
amx_ptb limitjoin    on 	// set limits on team joining
amx_ptb limitafter   0		// number of rounds after which teams limiting begins
amx_ptb limitmin     0		// number of minimum players on map for team limiting
amx_ptb maxsize      16		// maximum team size per team
amx_ptb maxdiff      2		// maximum team size difference
amx_ptb autorounds   3		// number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto      3		// wtj tries needed to become autojoined
amx_ptb wtjkick      5		// wtj tries needed to become kicked
amx_ptb kick         off	// kick for wtj counts
amx_ptb savewtj      off 	// save wtjs to wtj.log

// team balancing actions
amx_ptb switch       on		// switch/transfer players
amx_ptb switchafter  3		// number of rounds after which switching begins
amx_ptb switchmin    5		// number of minimum players on map for switching
amx_ptb switchfreq   1		// relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7		// relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0		// number of tries after which PTB switches alive, if neccessary
amx_ptb deadonly     on 	// switch dead only

// messages (good to have on when debugging if you use statsx dont have them on)
amx_ptb tellwtj      off 	// tell about wtj tries
amx_ptb announce     off	// announce team status at beginning of round
amx_ptb sayok        on 	// announce team status, if teams are alright
amx_ptb typesay      off	// use HUD messages

// team strength limits
amx_ptb maxstreak    3		// max. allowed team win streak
amx_ptb maxscore     2		// max. allowed team score difference
amx_ptb minrating    1.5	// minimum critical team rating
amx_ptb maxrating    2.0	// maximum critical team rating
amx_ptb superrating  3.0	// super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50		// maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown    2		// divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych