GameQ jak zmniejszyc ilosc pobieranych dan...
PimP517
09.11.2012
Witam.
Mam problem tego typu że gamequery pobiera za dużo informacji o serwerze, chciał bym pobierać tylko kilka z nich takie jak np aktualna mapa, i aktualna ilość graczy tymczasem mam.
gdzie przy 2 serwerach strona wczytuje się 7sekund.
Proszę o pomoc
.
Mam problem tego typu że gamequery pobiera za dużo informacji o serwerze, chciał bym pobierać tylko kilka z nich takie jak np aktualna mapa, i aktualna ilość graczy tymczasem mam.
dane => Array (120) _tutor_bomb_viewable_check_interval => "0.5" _tutor_debug_level => "0" _tutor_examine_time => "0.5" _tutor_hint_interval_time => "10.0" _tutor_look_angle => "10" _tutor_look_distance => "200" _tutor_message_character_display_time_coefficient => "0.07" _tutor_message_minimum_display_time => "1" _tutor_message_repeats => "5" _tutor_view_distance => "1000" address => "127.0.0.1:27020" allow_spectators => "0" amx_client_languages => "1" amx_language => "en" amx_nextmap => "de_aztec" amx_timeleft => "13:14" amxmodx_version => "1.8.1.3746" coop => "0" deathmatch => "1" decalfrequency => "60" dedicated => "d" dp_version => "0.9.179" edgefriction => "2" game_descr => "Counter-Strike" game_dir => "cstrike" gq_address => "193.33.176.125" gq_dedicated => "d" gq_gametype => false gq_hostname => "Cs-Matrix.eu | Call Of Duty" gq_mapname => "de_dust2" gq_maxplayers => 20 gq_mod => "cstrike" gq_numplayers => 0 gq_online => true gq_password => 0 gq_port => "27020" gq_protocol => "source" gq_transport => "udp" gq_type => "cs16" hostage_debug => "0" hostage_stop => "0" hostname => "Cs-Matrix.eu | Call Of Duty" humans_join_team => "any" map => "de_dust2" max_players => 20 max_queries_sec => "1" max_queries_sec_global => "1" max_queries_window => "1" metamod_version => "1.19p32" mp_allowmonsters => "0" mp_autokick => "1" mp_autoteambalance => "1" mp_buytime => "1.5" mp_c4timer => "30" mp_chattime => "0" mp_consistency => "1" mp_fadetoblack => "0" mp_flashlight => "1" mp_footsteps => "1" mp_forcecamera => "0" mp_forcechasecam => "0" mp_fragsleft => "0" mp_freezetime => "0" mp_friendlyfire => "0" mp_ghostfrequency => "0.1" mp_hostagepenalty => "2" mp_kickpercent => "0.66" mp_limitteams => "2" mp_logdetail => "3" mp_logfile => "1" mp_logmessages => "1" mp_mapvoteratio => "0.66" mp_maxrounds => "0" mp_mirrordamage => "0" mp_playerid => "0" mp_roundtime => "4" mp_startmoney => "800" mp_timeleft => "0" mp_timelimit => "25" mp_tkpunish => "1" mp_windifference => "1" mp_winlimit => "0" num_players => 0 num_rules => 90 os => "l" password => 0 pausable => "0" players => Array (0) protocol => 47 secure => 1 sv_accelerate => "5" sv_aim => "0" sv_airaccelerate => "10" sv_airmove => "1" sv_allowupload => "1" sv_alltalk => "0" sv_bounce => "1" sv_cheats => "0" sv_clienttrace => "1" sv_clipmode => "0" sv_contact => "" sv_friction => "4" sv_gravity => "800" sv_logblocks => "0" sv_maxrate => "25000" sv_maxspeed => "9999" sv_minrate => "10000" sv_password => "0" sv_proxies => "1" sv_region => "3" sv_restart => "0" sv_restartround => "0" sv_stepsize => "18" sv_stopspeed => "75" sv_uploadmax => "0.5" sv_voiceenable => "1" sv_wateraccelerate => "10" sv_waterfriction => "1" teams => Array (0) version => 0Dla każdego serwera

Proszę o pomoc

Leihto
09.11.2012
Po pierwsze, możesz zmniejszyć timeout, który domyślnie jest ustawiony na 3 sekundy.
Po drugie, możesz użyć np. hlsockets zamiast gamqa, które pobiera znacznie mniej informacji..
Po drugie, możesz użyć np. hlsockets zamiast gamqa, które pobiera znacznie mniej informacji..
PimP517
09.11.2012
Timeout mam na 1 ustawiony a czas przy odświeżeniu strony:
Użytkownik PimP517 edytował ten post 09.11.2012 23:10
Smarty Debug Console - Total Time 3.92418Gdzie bez gameq wytchodzi
Smarty Debug Console - Total Time 0.00700Musi być jakiś sposób na zmniejszenie ilości wyników. hlsockets mija się z celem bo nie odpytuje takich serwerów jak ts3, vt.
Użytkownik PimP517 edytował ten post 09.11.2012 23:10
Gość_21977_* 11.11.2012
Najlepiej napisz własną funkcję na to, GameQ pobiera dużo niepotrzebnych danych.
Jednak w przypadku cvarów, nie ma innej możliwości, niż pobranie określonej liczby pakietów.
Cvary są pobierane pakietami danych, wszystko masz na stronach developerkish Steam HLDS.
Możesz ew., po otrzmaniu odpowiedniego cvaru, przestać wysyłąć kolejne zapytania o pakiety,
choć zazwyczaj kończy się na 2 zaledwie pakietach danych. Pytanie może z innej beczki, czy Twoje zapytanie
dotyczy jedynie cvarów, czy może pobierasz inne, niepotrzebne dane, jak lista graczy, co trochę trwa jednak.
Jednak w przypadku cvarów, nie ma innej możliwości, niż pobranie określonej liczby pakietów.
Cvary są pobierane pakietami danych, wszystko masz na stronach developerkish Steam HLDS.
Możesz ew., po otrzmaniu odpowiedniego cvaru, przestać wysyłąć kolejne zapytania o pakiety,
choć zazwyczaj kończy się na 2 zaledwie pakietach danych. Pytanie może z innej beczki, czy Twoje zapytanie
dotyczy jedynie cvarów, czy może pobierasz inne, niepotrzebne dane, jak lista graczy, co trochę trwa jednak.