Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PHP

GameQ jak zmniejszyc ilosc pobieranych danych.

php

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 PimP517

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:129
  • Lokalizacja: / home / pimp517
Offline

Napisano 09.11.2012 10:33

Witam.
Mam problem tego typu że gamequery pobiera za dużo informacji o serwerze, chciał bym pobierać tylko kilka z nich takie jak np aktualna mapa, i aktualna ilość graczy tymczasem mam.
dane => Array (120)
	  _tutor_bomb_viewable_check_interval => "0.5"
	  _tutor_debug_level => "0"
	  _tutor_examine_time => "0.5"
	  _tutor_hint_interval_time => "10.0"
	  _tutor_look_angle => "10"
	  _tutor_look_distance => "200"
	  _tutor_message_character_display_time_coefficient => "0.07"
	  _tutor_message_minimum_display_time => "1"
	  _tutor_message_repeats => "5"
	  _tutor_view_distance => "1000"
	  address => "127.0.0.1:27020"
	  allow_spectators => "0"
	  amx_client_languages => "1"
	  amx_language => "en"
	  amx_nextmap => "de_aztec"
	  amx_timeleft => "13:14"
	  amxmodx_version => "1.8.1.3746"
	  coop => "0"
	  deathmatch => "1"
	  decalfrequency => "60"
	  dedicated => "d"
	  dp_version => "0.9.179"
	  edgefriction => "2"
	  game_descr => "Counter-Strike"
	  game_dir => "cstrike"
	  gq_address => "193.33.176.125"
	  gq_dedicated => "d"
	  gq_gametype => false
	  gq_hostname => "Cs-Matrix.eu | Call Of Duty"
	  gq_mapname => "de_dust2"
	  gq_maxplayers => 20
	  gq_mod => "cstrike"
	  gq_numplayers => 0
	  gq_online => true
	  gq_password => 0
	  gq_port => "27020"
	  gq_protocol => "source"
	  gq_transport => "udp"
	  gq_type => "cs16"
	  hostage_debug => "0"
	  hostage_stop => "0"
	  hostname => "Cs-Matrix.eu | Call Of Duty"
	  humans_join_team => "any"
	  map => "de_dust2"
	  max_players => 20
	  max_queries_sec => "1"
	  max_queries_sec_global => "1"
	  max_queries_window => "1"
	  metamod_version => "1.19p32"
	  mp_allowmonsters => "0"
	  mp_autokick => "1"
	  mp_autoteambalance => "1"
	  mp_buytime => "1.5"
	  mp_c4timer => "30"
	  mp_chattime => "0"
	  mp_consistency => "1"
	  mp_fadetoblack => "0"
	  mp_flashlight => "1"
	  mp_footsteps => "1"
	  mp_forcecamera => "0"
	  mp_forcechasecam => "0"
	  mp_fragsleft => "0"
	  mp_freezetime => "0"
	  mp_friendlyfire => "0"
	  mp_ghostfrequency => "0.1"
	  mp_hostagepenalty => "2"
	  mp_kickpercent => "0.66"
	  mp_limitteams => "2"
	  mp_logdetail => "3"
	  mp_logfile => "1"
	  mp_logmessages => "1"
	  mp_mapvoteratio => "0.66"
	  mp_maxrounds => "0"
	  mp_mirrordamage => "0"
	  mp_playerid => "0"
	  mp_roundtime => "4"
	  mp_startmoney => "800"
	  mp_timeleft => "0"
	  mp_timelimit => "25"
	  mp_tkpunish => "1"
	  mp_windifference => "1"
	  mp_winlimit => "0"
	  num_players => 0
	  num_rules => 90
	  os => "l"
	  password => 0
	  pausable => "0"
	  players => Array (0)
	  protocol => 47
	  secure => 1
	  sv_accelerate => "5"
	  sv_aim => "0"
	  sv_airaccelerate => "10"
	  sv_airmove => "1"
	  sv_allowupload => "1"
	  sv_alltalk => "0"
	  sv_bounce => "1"
	  sv_cheats => "0"
	  sv_clienttrace => "1"
	  sv_clipmode => "0"
	  sv_contact => ""
	  sv_friction => "4"
	  sv_gravity => "800"
	  sv_logblocks => "0"
	  sv_maxrate => "25000"
	  sv_maxspeed => "9999"
	  sv_minrate => "10000"
	  sv_password => "0"
	  sv_proxies => "1"
	  sv_region => "3"
	  sv_restart => "0"
	  sv_restartround => "0"
	  sv_stepsize => "18"
	  sv_stopspeed => "75"
	  sv_uploadmax => "0.5"
	  sv_voiceenable => "1"
	  sv_wateraccelerate => "10"
	  sv_waterfriction => "1"
	  teams => Array (0)
	  version => 0
Dla każdego serwera :yikes: gdzie przy 2 serwerach strona wczytuje się 7sekund.
Proszę o pomoc :wstyd: .

Zdejmin te warny lub zablokuj mi konto!!! WCM!!!


#2 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 09.11.2012 17:07

Po pierwsze, możesz zmniejszyć timeout, który domyślnie jest ustawiony na 3 sekundy.
Po drugie, możesz użyć np. hlsockets zamiast gamqa, które pobiera znacznie mniej informacji..
  • +
  • -
  • 0
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#3 PimP517

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:129
  • Lokalizacja: / home / pimp517
Offline

Napisano 09.11.2012 23:08

Timeout mam na 1 ustawiony a czas przy odświeżeniu strony:
Smarty Debug Console - Total Time 3.92418
Gdzie bez gameq wytchodzi
Smarty Debug Console - Total Time 0.00700
Musi być jakiś sposób na zmniejszenie ilości wyników. hlsockets mija się z celem bo nie odpytuje takich serwerów jak ts3, vt.

Użytkownik PimP517 edytował ten post 09.11.2012 23:10

Zdejmin te warny lub zablokuj mi konto!!! WCM!!!


#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.11.2012 23:20

Najlepiej napisz własną funkcję na to, GameQ pobiera dużo niepotrzebnych danych.
Jednak w przypadku cvarów, nie ma innej możliwości, niż pobranie określonej liczby pakietów.
Cvary są pobierane pakietami danych, wszystko masz na stronach developerkish Steam HLDS.

Możesz ew., po otrzmaniu odpowiedniego cvaru, przestać wysyłąć kolejne zapytania o pakiety,
choć zazwyczaj kończy się na 2 zaledwie pakietach danych. Pytanie może z innej beczki, czy Twoje zapytanie
dotyczy jedynie cvarów, czy może pobierasz inne, niepotrzebne dane, jak lista graczy, co trochę trwa jednak.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: php

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych