Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

odgrywanie dźwieku na clcmd


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 14.04.2009 12:57

No jak już mam
	register_clcmd("say /graj","graj")
}

public graj(id)
{


}
Chciałbym żeby odgrywało dźwięk, najbardziej pomocny byłby link do tej funkcji na dokumenatcji amxx, bo nie ogarniam tego trochę;/
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 14.04.2009 13:03

ale konkretniej to czego potrzebujesz ?
1. żeby odegrało tylko tej jednej osobie / wszystkim na serwerze ?
a) .wav - client_cmd(id, "spk sciezka_dzwieku"). {spk lub speak, jeśli id==0 odegra wszystkim}
B) .mp3 - client_cmd(id, "mp3 play sound/sciezka_dzwieku"). {loop zamiast play zapętli dźwięk, id tak jak poprzednio}
2. żeby dźwięk został wydany w grze - tak jak np. radio na cs_italy
tylko .wav, funkcja emit_sound() - http://www.amxmodx.o...?go=func&id=282
np. emit_sound(id, CHAN_VOICE, SOUND, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
jak zajdzie potrzeba to napisze więcej.


a i oczywiście w przypadku niestandardowych dźwięków musi być użyty precache_sound() http://www.amxmodx.o...?go=func&id=316
  • +
  • -
  • 0

#3 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 14.04.2009 13:11

Tak konkretnie, to chcę się mniej więcej nauczyć jak pisać te pluginy, co kiedy i po co.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "graj"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "naven"


public plugin_init() {
	register_plugin("graj", "1.0", "naven")
	
	register_clcmd("say /graj","graj")
}


public graj(id)
{
	client_cmd(id, "mp3 play sound/graj.mp3")
}
tak?
I jeszzce 1 pytanie:
client_print(id,print_chat,"tekst","id","message")
Po co jest tu id? I po co jest 2 razy?(plugin kompiluje się i działa poprawnie)
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 14.04.2009 13:26

I jeszzce 1 pytanie:
Kod:
client_print(id,print_chat,"tekst","id","message")

Po co jest tu id? I po co jest 2 razy?(plugin kompiluje się i działa poprawnie)

Pierwsze określa komu wyświetlić tekst a drugie po nic ;>
co innego jakby było tak:
client_print(id, print_chat,"%d %s", id, message)
przy czym message musiało by być tekstem.
Za pierwszym stringiem po typie wiadomości umieszczane są dodatkowe parametry. I jeżeli w stringu będzie %s, %d, %i, %c to w to miejsce pobrany zostanie parametr:

client_print(id, print_chat,"%d %s", id, message) <= w miejsce %d wejdzie id w postaci liczby, a w miejsce %s wejdzie message w postaci tekstu.
  • +
  • -
  • 0

#5 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 14.04.2009 13:57

na amxmodx.org zobaczyłem, że taski mogą się powtarzać, ale nie umiem tego ustawić, pisze, że flaga a-repeat, no to daje
set_task(15.0,"muza","id","a")
i mam argument type mismatch
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 14.04.2009 14:04

set_task(15.0,"muza",id,_,_,"b")
  • +
  • -
  • 0

#7 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 14.04.2009 14:12

set_task(15.0,"muza",id,_,_,"a")
//// graj.sma
// C:Documents and SettingskompPulpitcompilergraj.sma(15) : error 035: argu
ment type mismatch (argument 3)
//
// 1 Error.
// Could not locate output file compiledgraj.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,12 sec
nie za bardzo;/
  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 14.04.2009 14:35

a jakiego typu masz zmienną id(argument 3) ? musi być liczbą, nie Float, nie tablica tylko liczba naturalna.
"a" - powtarza określoną liczbę razy więc za flaga podajesz ile:
set_task(15.0,"funkcja", id, _, _, "a", 5)
"b" - powtarza w nieskończoność
set_task(15.0,"funkcja", id, _, _, "b")
  • +
  • -
  • 0

#9 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 14.04.2009 16:02

Ok, udało się, a to?
Notes
index is a player index from 1 to 32.
Setting the second parameter sets noclip on.
Rozumiem, ale nie wiem co robi. Jak daje 0 to działa, a jak inną liczbę to nie zawsze, ale czy 0 nie ustawia dla all graczy?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych