Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Prosba o 12 klas m.in. odporna na HSdsporo klas do zrobienia ^^
#1
Napisano 07.11.2012 23:01
Zwykle:
Iron Head
inteligencja:0
zdrowie:0
wytrzyalosc:0
kondycja:10
bronie:UMP
opis:Odporny na HS
Telegrafista
inteligencja:0
zdrowie:20
wytrzymalosc:0
kondycja:0
bronie:ak,DGL
opis:ma radar
Healer
inteligencja:0
zdrowie:10
wytrzymalosc:0
kondycja:0
bronie:AUG
opis:podczas kucania z aug laduje mu sie hp o 5 co 5s
Kucacz
inteligencja:0
zdrowie:0
wytrzymalosc:0
kondycja:0
bronie:pomka
opis:podczas kucania jest slabo widoczny (40z255)
Szpieg
inteligencja:0
zdrowie:0
wytrzymalosc:0
kondycja:0
bronie:ak
opis:ubranie wroga
ninja
inteligencja:0
zdrowie:10
wytrzymalosc:0
kondycja:20
bronie:noz
opis:moze miec tylko noz, ma z niego 1/3 ma 200 grawitacji, ma 15z255 niewidzialnosci.
Inzynier
inteligencja:0
zdrowie:0
wytrzymalosc:0
kondycja:10
bronie:uzi
opis:moze stawiac dzialko
(prosze o modele)
SAS
inteligencja:0
zdrowie:10
wytrzymalosc:0
kondycja:10
bronie:m4,DGL
opis:na shifcie ma sprint
Jumper
inteligencja:0
zdrowie:0
wytrzymalosc:0
kondycja:10
bronie:famas
opis:ma 5 skokow w powietrzu,10 smoke‘ow
Premium:
Premium1
inteligencja:0
zdrowie:0
wytrzymalosc:0
kondycja:20
bronie:mp5,DGL
opis:1/4 na wyrzucenie broni,1/3 HE
Premium2
inteligencja:10
zdrowie:10
wytrzymalosc:0
kondycja:0
bronie:krowa
opis: z krowy+20 dmg i 10 min.
Premium3
inteligencja:0
zdrowie:20
wytrzymalosc:0
kondycja:10
bronie:awp,krieg
opis:1/2 awp,1/2 HE. na kucaka 50 widzialnosci,+10 dmg z kriega
#2
Napisano 08.11.2012 08:15
Załączone pliki
#4
Napisano 08.11.2012 16:56

#6
Napisano 09.11.2012 00:19

#7
Napisano 09.11.2012 00:36
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Kucacz"; new const opis[] = "podczas kucania slabo widoczny"; new const bronie = (1<<CSW_M3); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }
Ninja
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "ninja"; new const opis[] = "moze miec tylko noz, ma z niego 1/3 ma 200 grawitacji, ma 15z255 niewidzialnosci."; new const bronie = 0; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Inzynier
http://amxx.pl/topic...wianie-dzialka/
SAS
http://amxx.pl/topic...asa-sas-sprint/
Jumper
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Jumper"; new const opis[] = "ma 5 skokow w powietrzu,10 smoke‘ow"; new const bronie = (10<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 5; return FMRES_IGNORED; }
reszte znajdz/zrob se sam
Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!
#8
Napisano 09.11.2012 07:24
Sprawdzilem Ninje. Moze mieć inne bronie. Popraw ja
#9
Napisano 11.11.2012 12:33

#10
Napisano 11.11.2012 20:17
#11
Napisano 16.11.2012 14:11

#12
Napisano 09.12.2012 10:08
#13
Napisano 09.12.2012 10:18
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, cod, hs
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Raygun Call of duty Black OpsNiedokończony port raygun z Call of duty Black Ops Napisany przez rzeznik9871, 12.08.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
[ROZWIĄZANE] [QTM.Peyote] Dopisanie informacji do /klasyNapisany przez Lakrouss, 04.04.2024 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych