Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
Prosba o 12 klas m.in. odporna na HSdsporo klas do zrobienia ^^
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 07.11.2012 23:01
Zwykle:
Iron Head
inteligencja:0
zdrowie:0
wytrzyalosc:0
kondycja:10
bronie:UMP
opis:Odporny na HS
Telegrafista
inteligencja:0
zdrowie:20
wytrzymalosc:0
kondycja:0
bronie:ak,DGL
opis:ma radar
Healer
inteligencja:0
zdrowie:10
wytrzymalosc:0
kondycja:0
bronie:AUG
opis:podczas kucania z aug laduje mu sie hp o 5 co 5s
Kucacz
inteligencja:0
zdrowie:0
wytrzymalosc:0
kondycja:0
bronie:pomka
opis:podczas kucania jest slabo widoczny (40z255)
Szpieg
inteligencja:0
zdrowie:0
wytrzymalosc:0
kondycja:0
bronie:ak
opis:ubranie wroga
ninja
inteligencja:0
zdrowie:10
wytrzymalosc:0
kondycja:20
bronie:noz
opis:moze miec tylko noz, ma z niego 1/3 ma 200 grawitacji, ma 15z255 niewidzialnosci.
Inzynier
inteligencja:0
zdrowie:0
wytrzymalosc:0
kondycja:10
bronie:uzi
opis:moze stawiac dzialko
(prosze o modele)
SAS
inteligencja:0
zdrowie:10
wytrzymalosc:0
kondycja:10
bronie:m4,DGL
opis:na shifcie ma sprint
Jumper
inteligencja:0
zdrowie:0
wytrzymalosc:0
kondycja:10
bronie:famas
opis:ma 5 skokow w powietrzu,10 smoke‘ow
Premium:
Premium1
inteligencja:0
zdrowie:0
wytrzymalosc:0
kondycja:20
bronie:mp5,DGL
opis:1/4 na wyrzucenie broni,1/3 HE
Premium2
inteligencja:10
zdrowie:10
wytrzymalosc:0
kondycja:0
bronie:krowa
opis: z krowy+20 dmg i 10 min.
Premium3
inteligencja:0
zdrowie:20
wytrzymalosc:0
kondycja:10
bronie:awp,krieg
opis:1/2 awp,1/2 HE. na kucaka 50 widzialnosci,+10 dmg z kriega
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 08.11.2012 08:15
Załączone pliki
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 08.11.2012 16:56
 
					
					
			
				
					
						
					
					#6
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 09.11.2012 00:19
 
					
					
			
				
					
						
					
					#7
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 09.11.2012 00:36
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
	    
new const nazwa[]   = "Kucacz";
new const opis[]    = "podczas kucania slabo widoczny";
new const bronie    = (1<<CSW_M3);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;
    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}
Ninja
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	    
new const nazwa[]   = "ninja";
new const opis[]    = "moze miec tylko noz, ma z niego 1/3 ma 200 grawitacji, ma 15z255 niewidzialnosci.";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
        return HAM_IGNORED;
    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
    return HAM_HANDLED;
}
Inzynier
http://amxx.pl/topic...wianie-dzialka/
SAS
http://amxx.pl/topic...asa-sas-sprint/
Jumper
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
	    
new const nazwa[]   = "Jumper";
new const opis[]    = "ma 5 skokow w powietrzu,10 smoke‘ow";
new const bronie    = (10<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;
    new flags = pev(id, pev_flags);
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 5;
    return FMRES_IGNORED;
}
reszte znajdz/zrob se sam
Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!

			
				
					
						
					
					#8
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 09.11.2012 07:24
Sprawdzilem Ninje. Moze mieć inne bronie. Popraw ja
			
				
					
						
					
					#9
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.11.2012 12:33
 
					
					
			
				
					
						
					
					#10
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.11.2012 20:17
			
				
					
						
					
					#11
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16.11.2012 14:11
 
					
					
			
				
					
						
					
					#12
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 09.12.2012 10:08
			
				
					
						
					
					#13
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 09.12.2012 10:18
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, cod, hs
| Klasa Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025  klasa | 
 |   | |||
| Raygun Call of duty Black OpsNiedokończony port raygun z Call of duty Black Ops Napisany przez rzeznik9871, 12.08.2024  zm, zp, cod | 
 |   | |||
|  | [ROZWIĄZANE] [QTM.Peyote] Dopisanie informacji do /klasyNapisany przez Lakrouss, 04.04.2024  cod, codmod | 
 |   | ||
| CoD Nowy Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023  cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej | 
 |   | |||
|  | Klasa [ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023  klasa | 
 |   | 
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty

 
				
				

 codclass_ironhead.amxx
  codclass_ironhead.amxx 
				
				
 
				
				

 
				
				







