Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klase Zbrojny i i 3 inne

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Latafak

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Ponice
Offline

Napisano 07.11.2012 21:43

proszę o klasy:
Maniek : 1/25 z M4A1 i 2 rakiety ! statystyki to 40 życie , 20 wytrzymałości , 20 inteligencji i 20 kondycji
Zbrojny : 1/6 z M3 , 1/8 z XM1014 i 2 rakiety 20 życia 20 wytrzymałości , 20 inteligencji i 40 kondycji
Sztabowy : Galii z 1/15 zmniejszona widoczność i 2 rakiety
Szalony Medyk : 3 apteczki i 1/8 na wyrzucenie broni przeciwnika
proszę najlepiej o plik amxx gotowy do wrzucenia na server

#2 Chemik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 08.11.2012 16:32

Sztabowy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Sztabowy";
new const opis[] = "Ma 1/15 z Galila, zmniejszoną widoczność i 2 rakietki";
new const bronie = (1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 20;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 140);

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 15) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}



Wrzuc do kompilatora i masz plik amxx :)


Teraz szalony medyk:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Szalony Medyk";
new const opis[] = "Ma sg552 i 1/8 z niego oraz 3 apteczki";
new const bronie = (1<<CSW_SG552);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 15;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

if(random_num(1, 8) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}

Witam zapraszam na nowy serwer COD:MW3 !! Zaproś kolegów i graj nic Cie to nie kosztuje a mi pomożesz i dodatkowo świetnie będziesz się bawić!!!
Wbij IP: 178.19.105.110:27088
Dołączona grafika

#3 BooYa

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:53
  • GG:
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.11.2012 17:11


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

	   

new const nazwa[]   = "Maniek";

new const opis[]    = "1/25 z M4A1 i 2 rakiety";

new const bronie    = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_M4A1);

new const zdrowie   = 40;

new const kondycja  = 20;

new const inteligencja = 20;

new const wytrzymalosc = 20;

   

new ma_klase[33];



public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");



    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

  

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");



}



public cod_class_enabled(id)

{

    ma_klase[id] = true;



}



public cod_class_disabled(id)

{

    ma_klase[id] = false;



}



public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 25) != 1 )

        return HAM_IGNORED;



    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));



    return HAM_HANDLED;

}


  • +
  • -
  • 0

#4 b0xer

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:77
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 08.11.2012 17:14

Proszę tu zrobisz klasy:
http://amxx.pl/generator-klas/
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych