Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o dodanie klasie zamrożenia

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maciek332

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 07.11.2012 19:13

Witam, stworzyłem klasę z god mode i chciałbym, aby podczas jego trwania gracz nie mógł się ruszyć z miejsca. Pomożecie?



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define CZAS_GODMOD 2 //SEKUND

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;

new const nazwa[] = "Tank";
new const opis[] = "Ma niesmiertelnosc na 2s";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Tank] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);

return COD_CONTINUE;


}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_godmode(id, 1);

set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()

}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_godmode(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
{
wykorzystal[id] = false;
}

Użytkownik Maciek332 edytował ten post 07.11.2012 19:14

  • +
  • -
  • 0

#2 Łokieć

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:44
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko ; D
Offline

Napisano 07.11.2012 19:30

Sprawdz ; )

Załączony plik  codclass_tank.sma   2,81 KB  11 Ilość pobrań
  codclass_tank.amxx
Dołączona grafika

www.Cs-ProroK.pl

ZAPRASZAM!!!

#3 Maciek332

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 07.11.2012 19:41

To tak:
1) Pierwsze pytanko- czemu do new bool:zamrozenie[32] wstawiles liczbe 32?
2) Zamrozenie ma byc wtedy, gdy god mode jest aktywny, czyli po uzyciu funkcji public cod_class_skill_used(id), ktorej w ogole nie edytowales.

Raczej to nie ma prawa dzialac ;/
  • +
  • -
  • 0

#4 Maciek332

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 08.11.2012 18:03

Dorwałem taki kod, ale dalej coś jest nie tak jak trzeba ;/



new Float:stara_grawitacja = get_user_gravity(this)
new Float:stara_predkosc = get_user_maxspeed(this)
new czas_zamrozenia[32] = 2

if(zamrozenie[this]==false){
set_user_gravity(this, 0.1)
set_user_maxspeed(this, 0.1)
czas_zamrozenia[this] --;
zamrozenie[this] = true
if(czas_zamrozenia[this] == 0)
{
set_user_gravity(this, stara_grawitacja)
set_user_maxspeed(this, stara_predkosc)
zamrozenie[this] = false
}
}
if(zamrozenie[id] == true)
return HAM_SUPERCEDE


Oczywiście na gore dodaje zmienna zamrozenie.

Errory:

Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Function heading differs from prototype on line 56 <---- wyskakuje przy public cod_class_skill_used(id, this) po dopisaniu this
Warning: Function "cod_class_skill_used" should return a value on line 59
Warning: Function "cod_class_skill_used" should return a value on line 64
Error: Function uses both "return" and "return <value>" on line 84
Warning: Function "cod_class_skill_used" should return a value on line 110
2 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Prywatny\Pulpit\codclass_tank.amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#5 Maciek332

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 10.11.2012 20:23

refresh
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych