←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Proszę o Klasę "Arktos" i klase...

  • +
  • -
Kuleczkan - zdjęcie Kuleczkan 07.11.2012

Arctos -
Int:0
HP:15
Wytrzymalosc:7
Kondycja:10
Opis:1/5 szans na zamrozenie przeciwnika na 3 sekundy.
Bronie-famas

Obronca
Int:0
HP:20
Wytrzymalosc:16
Kondycja:-15
Opis:wbudowany w klase pancerz nomexowy 1/5.
Bronie-Krowa
Odpowiedz

  • +
  • -
Maniek974 - zdjęcie Maniek974 07.11.2012

Obrońca

Załączone pliki

Odpowiedz

Emil29 - zdjęcie Emil29 07.11.2012

Obrońca


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Obronca";
new const opis[] = "Posiada 1/6 szansy na odbicie pocisku";
new const bronie = 1<<CSW_M249
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 16;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[this] || random_num(1, 5) != 1)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}

Odpowiedz

  • +
  • -
Kuleczkan - zdjęcie Kuleczkan 07.11.2012

Tutaj do klasy Arktos.

Załączone pliki


Użytkownik Kuleczkan edytował ten post 07.11.2012 16:22
Odpowiedz

  • +
  • -
Maniek974 - zdjęcie Maniek974 07.11.2012

Sprawdź czy działa

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Kuleczkan - zdjęcie Kuleczkan 07.11.2012

Maniek974 a zrobisz tak by po zamrozeniu nie byl niewidzialny?
Odpowiedz

Pierr Dzacy - zdjęcie Pierr Dzacy 08.11.2012

sproboj
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

new bool:ma_klase[33]
new bool:zamrozenie[32]
	    
new const nazwa[]   = "Arctos";
new const opis[]    = "1/5 szans na zamrozenie przeciwnika na 3 sekundy.";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 7;
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
{
	    ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    new liczba = random_num(1, 5)
    
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;

    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(ma_klase[idattacker] && damage>0 && !zamrozenie[this] && liczba==5){
        fm_set_rendering(this, kRenderFxGlowShell, 0,0,255, kRenderGlow, 16)
        zamrozenie[this] = true
        set_pev(this, pev_flags, FL_FROZEN)
        set_task(3.0, "Odmroz", this)
    }
    if(zamrozenie[this])
        return HAM_SUPERCEDE
        
    return HAM_IGNORED
}

public Odmroz(id)
{
    set_pev(id, pev_flags, FL_CLIENT)
    fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0,0,255, kRenderGlow, 0)
    zamrozenie[id] = false
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Odpowiedz