Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z kompilacja QTM_CodMod po edyci rozdawania punktow

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 06.11.2012 17:58

Witam,otoz chcialem na swoim serwie dodac wybor po ile sie dodaje statystyk jak tu http://amxx.pl/topic...awanie-punktow/ oraz posiadac oddzielne opcje na dodanie wszystkiego jak tu http://amxx.pl/topic...anie-statystyk/ ale niestety gdy kompiluje wystepuja takie bledy
QTM_CodMod.sma(2088) : error 014: invalid statement; not in switch
QTM_CodMod.sma(2088) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(2088) : error 001: expected token: ";", but found ":"
QTM_CodMod.sma(2088) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(2088) : fatal error 107: too many error messages on one line

czy mogl by ktos proszę pomoc mi to zrobic?

tu podaje public przydzielpunkty
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }

        if(punkty_gracza[id] < 1)
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
        new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]];
        new limit_poziomu = sizeof doswiadczenie_poziomu-1;
        new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;
        limit_int = 8000;
        limit_zdr = 40000;
        limit_kon = 16000;
        limit_wyt = 16000;

                switch(item) {
                                case 0: {
                                                if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
                                                else szybkosc_rozdania[id] = 0;
                                }         
                                case 1: {         
                                                if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= 8000) {
                                                                inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
                                                                punkty_gracza[id]-=ilosc;
                                                } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");                                         
                                }
                                case 2: {         
                                                if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= 40000) {
                                                                zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
                                                                punkty_gracza[id]-=ilosc;
                                                } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
                                }
                                case 3: {         
                                                if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= 16000) {
                                                                wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
                                                                punkty_gracza[id]-=ilosc;
                                                } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
                                }
                                case 4: {         
                                                if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= 16000) {
                                                                kondycja_gracza[id]+=ilosc;
                                                                punkty_gracza[id]-=ilosc;
                                                } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
                                }

                case 5:
                        if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
                        {
                                if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id])
                                {
                                        punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int;
                                        inteligencja_gracza[id] = limit_int;
                                }
                                else
                                {
                                        inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
                                        punkty_gracza[id] = 0;
                                }
                        }
                        else
                                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
                 }
                case 6:
                {       
                        if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
                        {
                                if(punkty_gracza[id] > limit_zdr - zdrowie_gracza[id])
                                {
                                        punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdr;
                                        kondycja_gracza[id] = limit_zdr;
                                }
                                else
                                {
                                        zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id];
                                        punkty_gracza[id] = 0;
                                }
                        }
                        else
                                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
                }
                
                case 7:
                        
                        if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
                        {
                                if(punkty_gracza[id] > limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id])
                                {
                                        punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wyt;
                                        wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wyt;
                                }
                                else
                                {
                                        wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id];
                                        punkty_gracza[id] = 0;
                                }
                        }
                        else
                                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

                }
                case 8:
                {       
                        if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
                        {
                                if(punkty_gracza[id] > limit_kon - kondycja_gracza[id])
                                {
                                        punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon;
                                        kondycja_gracza[id] = limit_kon;
                                }
                                else
                                {
                                        kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
                                        punkty_gracza[id] = 0;
                                }
                        }
                        else
                                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
                }
  if(punkty_gracza[id] > 0)
                  PrzydzielPunkty(id);
                                
                return PLUGIN_CONTINUE;
}


na lini 2088 w ktorej jest blad znajduje sie 'case 6:'



z gory dziekuje za pomoc,
Pierr Dzacy.

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych