Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Komenda /roundsound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 06.11.2012 00:27

Witam,

Mam pytanie do was, jak zrobić włącznik/wyłącznik roundsoundów?

Żeby na początku rundy się nie restartowało itp.
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 06.11.2012 00:41

zrób sobię 33 elementową tablicą typu boolean, i wypełniaj prawdą jeżeli ktoś sobie wyłączy odgrywanie rs'a, oczywiście sprawdzaj przed odegraniem rs'a czy gracz chce słyszeć czy nie...
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 06.11.2012 00:53

Możesz zapisywać też w setinfo preferencję gracza, aby po jego ponownym wejściu na serwer nie musiał włączać/wyłączać tego jeszcze raz ;)
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#4 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 06.11.2012 13:58

A może jakiś mod przenieś to do Scripting Amxx -> Pluginy

I prosił bym o przykładowa funkcje
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#5 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 06.11.2012 15:26

Przykład:

Tworzysz nową zmienną
new bool:rs;


Później tworzysz komendę albo menu (pierwsze krótsze) w plugin_init, która będzie zmieniała czy dana osoba chce to usłyszeć czy nie, np.:

register_clcmd("say /rsoff", "rsoff")
register_clcmd("say /rson", "rson")


Z tego co wiem, to można zrobić poprostu switcha na 1 komendę, ale ja tego nie umiem :P
Tworzysz funkcje do kazdej komendy:

public rsoff(id)
rs = false

public rson(id)
rs = true


I teraz w odpowiednim miejscu (PRZED FUNKCJĄ ODGRYWAJĄCĄ RSY) wstawiasz warunek

public funkcja(id){
if(rs == true){
... FUNKCJA ...
}
}



Całość wygląda mniej więcej tak:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new bool:rs;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /rsoff", "rsoff")
register_clcmd("say /rson", "rson")
}

public rsoff(id)
rs = false

public rson(id)
rs = true

public funkcja(id){
if(rs == true){
... FUNKCJA ...
}
}

speedkill (06.11.2012 16:34):
Trochę źle, bo każdy gracz ma index, i każdy może mieć inne ustawienia, a tutaj tego nie ma, poczytaj o zmiennych ;)
speedkill (06.11.2012 16:36):
Przykład new bool:rs[33];
Następnie w funkcji rsoff(id){ rs[id] = false; } itp.

Użytkownik `NN edytował ten post 06.11.2012 15:31

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 06.11.2012 18:52

Jeśli chcesz użyć tego w jednej komendzie, można to również zrobić jedną linią bez żadnego ifa:
rs[id] = !rs[id]

Co spowoduje po prostu zanegowanie wartości wpisanej wcześniej w RS.

Aby zapisać to w setinfo dodajesz coś takiego:
set_user_info(id, "_rs_active", rs[id]?'true':false);


odczyt najlepiej wykonać w client_putinserver (możesz też wcześniej, client_connect albo client_authorized, ale w connect setinfo może jeszcze nie działać)
new info[8];
get_user_info(id, "_rs_active", info, 7);
rs[id] = equali(info, "false")?false:true;

  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#7 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 07.11.2012 00:21

#include < amxmodx >



new bool:rs[33];

public plugin_init()

{

register_plugin( "dadsadas","1","Leihto" );

	register_clcmd( "say /roundsound", "opt_roundsound" );

}



public client_putinserver( id )

	rs[id] = true;



public opt_roundsound( id )

{

	if(rs[id])

		rs[id] = false;

	else

		rs[id] = true;



	return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 0
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#8 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 07.11.2012 07:32

#include <amxmodx>



new bool:rs[33];



public plugin_init(){

	register_plugin( "dadsadas","1","Leihto" );

	register_clcmd( "say /roundsound", "opt_roundsound" );

}

public client_putinserver(id)

	rs[id] = true;



public opt_roundsound(id){

	rs[id] = !rs[id];

}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#9 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 07.11.2012 11:59

Dużo osób tutaj podaje gotowy plugin, ale zauważcie, że raczej trzeba ten kod dopisać do jakiegoś gotowego pluginu na Roundsound, a nie tworzyć nowy (no chyba, że nasz roundsound posiada jakieś forwardy czy natywy). Czy jest sens podawać w takim razie gotowy kod? Czy lepiej może wskazówki jak zmodyfikować istniejący już plugin?
speedkill (07.11.2012 16:30):
Tutaj właśnie o to chodzi, aby osoba to zobaczyła kod, a potem dopisała to do swojego roundsound'a ;)

  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#10 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 07.11.2012 15:59

Dużo osób tutaj podaje gotowy plugin, ale zauważcie, że raczej trzeba ten kod dopisać do jakiegoś gotowego pluginu na Roundsound, a nie tworzyć nowy (no chyba, że nasz roundsound posiada jakieś forwardy czy natywy). Czy jest sens podawać w takim razie gotowy kod? Czy lepiej może wskazówki jak zmodyfikować istniejący już plugin?


Ehh...

Witam,

Mam pytanie do was, jak zrobić włącznik/wyłącznik roundsoundów?

Żeby na początku rundy się nie restartowało itp.


Nigdzie nie podał *.sma, więc napisałem/napisaliśmy, w których miejscach co gdzie dodać i na podstawie gotowego pluginu poprostu umieścić odpowiednie warunki, funkcje czy zmienne w odpowiednich miejscach.

(poprawione błędy w cytacie)

Przykład:

Tworzysz nową zmienną

new bool:rs[33];


Później tworzysz komendę albo menu (pierwsze krótsze) w plugin_init, która będzie zmieniała czy dana osoba chce to usłyszeć czy nie, np.:

register_clcmd("say /rsoff", "rsoff")
register_clcmd("say /rson", "rson")


Z tego co wiem, to można zrobić poprostu switcha na 1 komendę, ale ja tego nie umiem :P
Tworzysz funkcje do kazdej komendy:

public rsoff(id)
rs[id] = false

public rson(id)
rs[id] = true


I teraz w odpowiednim miejscu (PRZED FUNKCJĄ ODGRYWAJĄCĄ RSY) wstawiasz warunek

public funkcja(id){
if(rs[id] == true){
... FUNKCJA ...
}
}



Całość wygląda mniej więcej tak:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new bool:rs[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /rsoff", "rsoff")
register_clcmd("say /rson", "rson")
}

public rsoff(id)
rs[id] = false

public rson(id)
rs[id] = true

public funkcja(id){
if(rs[id] == true){
... FUNKCJA ...
}
}


Użytkownik `NN edytował ten post 07.11.2012 16:01

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#11 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 07.11.2012 17:47

Nie chodzi mi akurat o Twój post, gdyż podałeś cały opis operacji. Chodzi mi o posty speedkilla i leihto, którzy po prostu umieścili gotowe pluginy które na dobrą sprawę nic nie robią, a początkującemu może być ciężko się połapać co z tego ma wrzucić do edytowanego pluginu i gdzie.
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#12 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 08.11.2012 00:19

Mam coś takiego:

I jak tu zrobić żeby była włączona lub wyłączona muzyka?

public wlacz_nutke(sound[]) {

new mpeg = (containi(sound, ".mp3") != -1)
if(mpeg) client_cmd(0, "mp3 play ^"%s%s^"", Nutki, sound)
else client_cmd(0, "spk ^"%s%s^"", Nutki, sound)
}


Już można zamknac kolega mi pomógł
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#13 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 08.11.2012 00:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych