Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[Ranking] Pozostawienie jedynie nicku gracza i jego rankingu

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 tejo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Lubartów
Offline

Napisano 04.11.2012 21:33

proszę o przerobienie tego ranku tak aby wyświetlał tylko nick gracza i jego ranking.Daje tu sma. pluginu
#include <amxmodx>
#include <csstats>

#define PLUG "GunGame Hud Rank Stats"
#define VERS "4.0"
#define AUTH "eXacT"

new gMsgHudSync

new cvar_hudcolor_red
new cvar_hudcolor_green
new cvar_hudcolor_blue

const Float:HUD_STATS_X = 0.00 // Hud Mode Possition X (default 0.00)
const Float:HUD_STATS_Y = 0.0 // Hud Mode Possition Y (default 0.0)

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUG, VERS, AUTH)

gMsgHudSync = CreateHudSyncObj()

cvar_hudcolor_red = register_cvar("gg_hud_color_red", "50")
cvar_hudcolor_green = register_cvar("gg_hud_color_green", "135")
cvar_hudcolor_blue = register_cvar("gg_hud_color_blue", "180")
}

public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "hideradar")
}

public client_putinserver(id)
{
set_task(5.0,"ShowRank",id)
}

public client_disconnect(id)
{
if(task_exists(id))
remove_task(id)
}

public ShowRank(id)
{
static red, green, blue
static stats[8], body[8]
new ranking = get_user_stats(id, stats, body)
new name[33]
get_user_name(id, name, 32)

red = get_pcvar_num(cvar_hudcolor_red)
green = get_pcvar_num(cvar_hudcolor_green)
blue = get_pcvar_num(cvar_hudcolor_blue)

set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_Y, HUD_STATS_X, 1, 1.0, 255.0, 0.0, 0.0, 3)
ShowSyncHudMsg(id, gMsgHudSync, "Name: %s^nRank: %d^nKills: %d^nDeaths: %d^nHeadShots: %d", name, ranking, stats[0], stats[1], stats[2])
set_task(1.0, "ShowRank", id)
}

(06.11.2012 00:23):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.
(06.11.2012 00:24):
Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią

Użytkownik benio101 edytował ten post 06.11.2012 00:24
Dodanie znacznika SMA

  • +
  • -
  • 0

#2 Domiss

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:94
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 04.11.2012 21:39




#include <amxmodx>

#include <csstats>



#define PLUG "GunGame Hud Rank Stats"

#define VERS "4.0"

#define AUTH "eXacT"



new gMsgHudSync



new cvar_hudcolor_red

new cvar_hudcolor_green

new cvar_hudcolor_blue



const Float:HUD_STATS_X = 0.00 // Hud Mode Possition X (default 0.00)

const Float:HUD_STATS_Y = 0.0 // Hud Mode Possition Y (default 0.0)



public plugin_init()

{

	register_plugin(PLUG, VERS, AUTH)



	gMsgHudSync = CreateHudSyncObj()



	cvar_hudcolor_red	 = register_cvar("gg_hud_color_red", "50")

	cvar_hudcolor_green	 = register_cvar("gg_hud_color_green", "135")

	cvar_hudcolor_blue	= register_cvar("gg_hud_color_blue", "180")

}



public client_connect(id)

{

	client_cmd(id, "hideradar")

}



public client_putinserver(id)

{	

	set_task(5.0,"ShowRank",id)

}



public client_disconnect(id)

{

	if(task_exists(id))

		remove_task(id)

}



public ShowRank(id)

{	

	static red, green, blue

	static stats[8], body[8]

	new ranking = get_user_stats(id, stats, body)

	new name[33]

	get_user_name(id, name, 32)



	red = get_pcvar_num(cvar_hudcolor_red)

	green = get_pcvar_num(cvar_hudcolor_green)

	blue = get_pcvar_num(cvar_hudcolor_blue)



	set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_Y, HUD_STATS_X, 1, 1.0, 255.0, 0.0, 0.0, 3)

	ShowSyncHudMsg(id, gMsgHudSync, "Name: %s^nRank: %d", name, ranking)

	set_task(1.0, "ShowRank", id)

}


  • +
  • -
  • 0
WebStrike.pl - Sieć serwerów counter-strike 1.6

#3 tejo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Lubartów
Offline

Napisano 04.11.2012 22:41

Dzięki-mam jeszcze jedno pytanie-co zrobić by zmienić kolor tekstu wyświetlanego w hud.Mój domyślny kolor to czerwony.
  • +
  • -
  • 0

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 04.11.2012 22:49

Kolor zmieniasz w cvarach:
cvar_hudcolor_red        = register_cvar("gg_hud_color_red", "50")
cvar_hudcolor_green      = register_cvar("gg_hud_color_green", "135")
cvar_hudcolor_blue      = register_cvar("gg_hud_color_blue", "180")

gg_hud_color_red
gg_hud_color_green
gg_hud_color_blue

Kolor podajesz w rbg: http://monsterblog.b...55-255-255.html
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#5 tejo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Lubartów
Offline

Napisano 04.11.2012 23:23

I jeszcze jedno pytanie-gdzie zmienić połozenie napisu wyświtlanego w hud?
  • +
  • -
  • 0

#6 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.11.2012 09:36


const Float:HUD_STATS_X = 0.00 // Hud Mode Possition X (default 0.00) 

const Float:HUD_STATS_Y = 0.0 // Hud Mode Possition Y (default 0.0) 


  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#7 tejo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Lubartów
Offline

Napisano 05.11.2012 15:15

Niestety zmieniłem w tej linijce pozycje na swoją-sma skomplikowalem na amxx i niedziala. :/ proszę o dokladne objasnienie...

Użytkownik tejo edytował ten post 05.11.2012 15:16

  • +
  • -
  • 0

#8 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 05.11.2012 15:37

a jakie ustawiłeś wartości?
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#9 tejo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Lubartów
Offline

Napisano 05.11.2012 15:39

const Float:HUD_STATS_X = 0.01 // Hud Mode Possition X (default 0.01)

const Float:HUD_STATS_Y = 0.64 // Hud Mode Possition Y (default 0.64)

Użytkownik benio101 edytował ten post 06.11.2012 00:25
Dodanie znacznika CODE

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych