Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Virus smoke granade


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ltc

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
Offline

Napisano 13.04.2009 17:38

Witam poszukuje plugin w ktrym smoke bedzie zamrazal mialem juz go ale nie moge go znalezc pomozecie :((?
  • +
  • -
  • 0

#2 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 13.04.2009 20:59

Nie wiem może to :
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=666
  • +
  • -
  • 0

#3 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.04.2009 21:07

To jak nie wiesz to lepiej nic nie pisz.

Masz:
http://forums.allied...ead.php?t=41126
  • +
  • -
  • 0

#4 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 13.04.2009 21:16

Raczej:

CVARY:

* fn_enabled (default 1) - toggles the plugin.
    * fn_override (default 1) - if set, frost grenades override your regular grenades. otherwise, you have to type /fn or /frostnade to buy one.
    * fn_nadetypes (default 4) - controls which grenades can be frost grenades. 1 = flashbang, 2 = HE grenade, 4 = smoke grenade — add the numbers together for multiple grenade types.
    * fn_teams (default 3) - which teams are allowed to buy/use frost grenades. 1 = T only, 2 = CT only, 3 = both teams.
    * fn_price (default 300) - how much a frost grenade costs, if not using fn_override.
    * fn_icon (default 1) - controls when the snowflake icon is shown. if set to 1, it is show when you own a frost grenade. if set to 2, it is shown when you are chilled or frozen. if set to 0, it is never shown.
    * fn_limit (default 0) - if set above 0, you can only buy this many frost grenades per life, if not using fn_override.
    * fn_buyzone (default 1) - if you have to be in a buyzone to buy a frost grenade, if not using fn_override.
    * fn_color (default "0 206 209") - the RGB color of the frost grenade. set this to "team" to use the color of the team of the player who threw it.
    * fn_by_radius (default 0.0) - if set above 0.0, frost grenades work slightly differently. they will always chill you, and will always freeze you if you are at least this percentage close to the blast. ie: set this to 60.0, and you will always be frozen if you are at least 60% from the edge of the circle to the center. suggested by X-olent.
    * fn_hitself (default 1) - if a player can be hit by his own frost grenade.
    * fn_los (default 1) - if a player has to be in the line of sight of a frost grenade to get hit by it.
    * fn_maxdamage (default 20.0) - damage dealt to a player at the center of the blast.
    * fn_mindamage (default 1.0) - damage dealt to a player at the edge of the blast.
    * fn_chill_maxchance (default 100.0) - chance that a player at the center of the blast will get chilled, if not using fn_by_radius.
    * fn_chill_minchance (default 100.0) - chance that a player at the edge of the blast will get chilled, if not using fn_by_radius.
    * fn_chill_duration (default 7.0) - how long, in seconds, the chill effect lasts.
    * fn_chill_variance (default 1.0) - the variance in how long the chill lasts. ie: duration = 7.0, variance = 1.0, it can last anywhere from 6.0 to 8.0 seconds.
    * fn_chill_speed (default 60.0) - the percentage of regular speed that a player moves while chilled.
    * fn_freeze_maxchance (default 110.0) - chance that a player at the center of the blast will get frozen, if not using fn_by_radius.
    * fn_freeze_minchance (default 40.0) - chance that a player at the edge of the blast will get frozen, if not using fn_by_radius.
    * fn_freeze_duration (default 4.0) - how long, in seconds, the freeze effect lasts.
    * fn_freeze_variance (default 0.5) - the variance in how long the freeze lasts. ie: duration = 4.0, variance = 0.5, it can last anywhere from 3.5 to 4.5 seconds.

Załączone pliki



#5 ltc

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
Offline

Napisano 18.04.2009 14:55

naXe, moglbys dac mirror w www.rapidsahre.com
poniewaz nie dzialaja mi zalaczniki z tego forum
  • +
  • -
  • 0

#6 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 18.04.2009 15:05

Proszę reupload na speedyshare.com:
KLICK
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych