Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.11.2012 23:29
Witam!
Czemu w perkach, gdzie trzeba użyć go klawiszem to jest na klawiszu c, a nie jak to było w starym codzie na e, np. rakiety w perku wyposarzenie wsparcia, albo miny w wyposarzeniu sapera. Da się zmienić, aby używało się klawisza e, a nie c? Trzeba edytować .sma perku czy silniku coda?
Czemu w perkach, gdzie trzeba użyć go klawiszem to jest na klawiszu c, a nie jak to było w starym codzie na e, np. rakiety w perku wyposarzenie wsparcia, albo miny w wyposarzeniu sapera. Da się zmienić, aby używało się klawisza e, a nie c? Trzeba edytować .sma perku czy silniku coda?
#2
Napisano 03.11.2012 23:45
Jak wyobrażasz sobie korzystanie z umiejętności klasy i z perku. Przykładowo klasa może stawiać miny a Ty masz perk Wyposażenie Wsparcia i teraz używasz klawisza E i co postawisz minę czy puścisz rakietę, bo 2 rzeczy naraz nie możesz zrobić bo było by nielogiczne. Czy da się zmienić? Tego nie wiem ale jeżeli zostało przypisane na klawisz C to gdzieś musi się dać.
GG: 1814952
#3
Napisano 03.11.2012 23:57
Jeśli chcesz zmienić przycisk użycia perku wpisz w konsoli:
bind t useperk
/Tam gdzie jest t ,możesz dać inną literę i ta litera powoduje ,że użyje perku
bind t useperk
/Tam gdzie jest t ,możesz dać inną literę i ta litera powoduje ,że użyje perku
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)
#4
Napisano 04.11.2012 00:12
Tyle to ja wiem, ale robię nowego coda na podstawie starego dla kolegi i on chce, aby było na "e" nie na "c"
i żeby to każdy miał, bez bindu.

#6
Napisano 07.11.2012 19:39
Daj sma Coda to ci to zrobie
#7
Napisano 07.11.2012 20:22
robię nowego coda na podstawie starego dla kolegi i on chce, aby było na "e" nie na "c"
W Dodaj do plugin init silnika Coda rejestracje EmitSound'a i Funkcje Emitsounda ze starego Coda. Zamiast użyj Perku dodaj tak ExecuteFarward cod_skill_class_used tak jak jest w nowym Codzie. Tadam.
#8
Napisano 10.11.2012 17:30
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych