Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ostatni raz pomocy :D


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoRAL

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
Offline

Napisano 13.04.2009 14:14

Siema. Chcialem zrobic wlasny round sound na serwie.
Zrobilem wszystko jak powinno byc.. i mi dzila tylko jedna nutka (wszystkie maja rozszerzenie wave)

moje nutki :
utct2
utct3
utct4
utct5
utct6
utct7
utct8
utt
utt1
utt2
utt3
utt3
utt4
utt5
utt6

SMA :


# include

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win(id)
{
new rand = random_num(0,7)

client_cmd(id,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(id,"spk misc/utt")
case 1: client_cmd(id,"spk misc/utt1")
case 2: client_cmd(id,"spk misc/utt2")
case 3: client_cmd(id,"spk misc/utt3")
case 4: client_cmd(id,"spk misc/utt4")
case 5: client_cmd(id,"spk misc/utt5")
case 6: client_cmd(id,"spk misc/utt6")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win(id)
{
new rand = random_num(0,7)

client_cmd(id,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(id,"spk misc/utct2")
case 1: client_cmd(id,"spk misc/utct3")
case 2: client_cmd(id,"spk misc/utct4")
case 3: client_cmd(id,"spk misc/utct5")
case 4: client_cmd(id,"spk misc/utct6")
case 5: client_cmd(id,"spk misc/utct7")
case 6: client_cmd(id,"spk misc/utct8")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/utct2.wav")
precache_sound("misc/utct3.wav")
precache_sound("misc/utct4.wav")
precache_sound("misc/utct5.wav")
precache_sound("misc/utct6.wav")
precache_sound("misc/utct7.wav")
precache_sound("misc/utct8.wav")
precache_sound("misc/utt.wav")
precache_sound("misc/utt1.wav")
precache_sound("misc/utt2.wav")
precache_sound("misc/utt3.wav")
precache_sound("misc/utt4.wav")
precache_sound("misc/utt5.wav")
precache_sound("misc/utt6.wav")

return PLUGIN_CONTINUE
}

Gdzie popelnilem blad lub w czym ?
Jesli ktos by mogl napisac wlasciwie to bylbym bardzo wdzieczyny (dam pomogl)...
Z Gory dziekuje
Jesli zajdzie potrzeba wysle tez cale piosenki
  • +
  • -
  • 0

#2 TiTu$

    Czempion

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:817
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.04.2009 14:24

ile sekund ma ta nutka ? może jest za długa ;]
  • +
  • -
  • 0

#3 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 13.04.2009 14:31

Po pierwsze stosuj tagi code i/lub quote
po drugie zmień "new rand = random_num(0,7)" na "new rand = random_num(0,6)
po trzecie możliwe że dźwięki wav mają nieprawidłowy format(mp3 nie sprawia takich problemów). działają po pobraniu dźwięku i wpisaniu w konsoli "spk misc/nazwa_dzwieku" ?
  • +
  • -
  • 0

#4 GoRAL

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
Offline

Napisano 13.04.2009 14:40

nutki maja roznie . niektore 10 a aniektore 25 ....

[ Dodano: 13-04-2009, 15:41 ]
a jak wszystkie dam na 10 ?

#include <amxmodx>
 
public plugin_init()
{
  register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 
}
 
public t_win(id)
{
  new rand = random_num(0,7)
 
  client_cmd(id,"stopsound")
 
  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(id,"spk misc/utt")
    case 1: client_cmd(id,"spk misc/utt1")
    case 2: client_cmd(id,"spk misc/utt2")
    case 3: client_cmd(id,"spk misc/utt3")
    case 4: client_cmd(id,"spk misc/utt4")
    case 5: client_cmd(id,"spk misc/utt5")
    case 6: client_cmd(id,"spk misc/utt6")
  }
 
  return PLUGIN_HANDLED
}
 
public ct_win(id)
{
  new rand = random_num(0,7)
 
  client_cmd(id,"stopsound")
 
  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(id,"spk misc/utct2")
    case 1: client_cmd(id,"spk misc/utct3")
    case 2: client_cmd(id,"spk misc/utct4")
    case 3: client_cmd(id,"spk misc/utct5")
    case 4: client_cmd(id,"spk misc/utct6")
    case 5: client_cmd(id,"spk misc/utct7")
    case 6: client_cmd(id,"spk misc/utct8")
  }
 
  return PLUGIN_HANDLED
}
 
public plugin_precache()
{
  precache_sound("misc/utct2.wav")
  precache_sound("misc/utct3.wav")
  precache_sound("misc/utct4.wav")
  precache_sound("misc/utct5.wav")
  precache_sound("misc/utct6.wav")
  precache_sound("misc/utct7.wav")
  precache_sound("misc/utct8.wav")
  precache_sound("misc/utt.wav")
  precache_sound("misc/utt1.wav")
  precache_sound("misc/utt2.wav")
  precache_sound("misc/utt3.wav")
  precache_sound("misc/utt4.wav")
  precache_sound("misc/utt5.wav")
  precache_sound("misc/utt6.wav")
 
  return PLUGIN_CONTINUE
}


gdzies czytalem, ze mp3 nie beda dzialac na serwie
mam zapisene dziki w mp3 wiec moge zminic na mp3 ..
Wiec jak to bedzie wygldalo po zmiane rozszerzenia na mp3 ?
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 13.04.2009 14:58

coś takiego:
#include <amxmodx>
 
public plugin_init()
{
	register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
	register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
	register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}
 
public t_win()
{
	new rand = random_num(0,6)
	
	client_cmd(0,"stopsound; mp3 stop")
	
	switch(rand)
	{
		case 0: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/utt")
		case 1: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/utt1")
		case 2: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/utt2")
		case 3: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/utt3")
		case 4: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/utt4")
		case 5: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/utt5")
		case 6: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/utt6")
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
 
public ct_win()
{
	new rand = random_num(0,6)
	
	client_cmd(0, "stopsound; mp3 stop")
	
	switch(rand)
	{
		case 0: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/utct2")
		case 1: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/utct3")
		case 2: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/utct4")
		case 3: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/utct5")
		case 4: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/utct6")
		case 5: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/utct7")
		case 6: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/utct8")
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
 
public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/utct2.mp3")
	precache_sound("misc/utct3.mp3")
	precache_sound("misc/utct4.mp3")
	precache_sound("misc/utct5.mp3")
	precache_sound("misc/utct6.mp3")
	precache_sound("misc/utct7.mp3")
	precache_sound("misc/utct8.mp3")
	precache_sound("misc/utt.mp3")
	precache_sound("misc/utt1.mp3")
	precache_sound("misc/utt2.mp3")
	precache_sound("misc/utt3.mp3")
	precache_sound("misc/utt4.mp3")
	precache_sound("misc/utt5.mp3")
	precache_sound("misc/utt6.mp3")
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#6 GoRAL

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
Offline

Napisano 13.04.2009 15:03

/home/groups/amxmodx/tmp3/textBbjUdB.sma(18) : error 017: undefined symbol "id"
/home/groups/amxmodx/tmp3/textBbjUdB.sma(18) : error 029: invalid expression, assumed zero
/home/groups/amxmodx/tmp3/textBbjUdB.sma(18 -- 19) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/textBbjUdB.sma(19) : error 014: invalid statement; not in switch
/home/groups/amxmodx/tmp3/textBbjUdB.sma(19) : fatal error 107: too many error messages on one line


cos nie podchodzi :|
  • +
  • -
  • 0

#7 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 13.04.2009 15:09

GoRAL, ach sorry :/ zapomniałem zmienić client_cmd(0
jak dasz 0 w poprzednim kodzie zamiast id to też może i wav będzie działał.

#include <amxmodx>
 
public plugin_init()
{
    register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
    register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
    register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}
 
public t_win()
{
    new rand = random_num(0,6)
   
    client_cmd(0,"stopsound; mp3 stop")
   
    switch(rand)
    {
        case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/utt")
        case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/utt1")
        case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/utt2")
        case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/utt3")
        case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/utt4")
        case 5: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/utt5")
        case 6: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/utt6")
    }
   
    return PLUGIN_HANDLED
}
 
public ct_win()
{
    new rand = random_num(0,6)
   
    client_cmd(0, "stopsound; mp3 stop")
   
    switch(rand)
    {
        case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/utct2")
        case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/utct3")
        case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/utct4")
        case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/utct5")
        case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/utct6")
        case 5: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/utct7")
        case 6: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/utct8")
    }
   
    return PLUGIN_HANDLED
}
 
public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/utct2.mp3")
    precache_sound("misc/utct3.mp3")
    precache_sound("misc/utct4.mp3")
    precache_sound("misc/utct5.mp3")
    precache_sound("misc/utct6.mp3")
    precache_sound("misc/utct7.mp3")
    precache_sound("misc/utct8.mp3")
    precache_sound("misc/utt.mp3")
    precache_sound("misc/utt1.mp3")
    precache_sound("misc/utt2.mp3")
    precache_sound("misc/utt3.mp3")
    precache_sound("misc/utt4.mp3")
    precache_sound("misc/utt5.mp3")
    precache_sound("misc/utt6.mp3")
   
    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#8 GoRAL

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
Offline

Napisano 13.04.2009 18:45

dzięki. Widac, ze serw czyta ten plugin.
ALe niektore kawalki nie odtwarza.....
Moze temu, ze sa za dlugie ?
  • +
  • -
  • 0

#9 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 13.04.2009 19:17

z .mp3 nie powinno być problemów.
.wav ma określone parametry i przy zmienionym choć jednym działał w cs'ie nie będzie.
  • +
  • -
  • 0

#10 GoRAL

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
Offline

Napisano 13.04.2009 19:19

Ale czas soundow moze byc zwiazany z ich dzialaniem ?
  • +
  • -
  • 0

#11 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 13.04.2009 19:22

wątpię, chyba że są naprawdę długie - kilkuminutowe.


p.s.
ale oczywiście mogę się mylić. :|
  • +
  • -
  • 0

#12 GoRAL

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
Offline

Napisano 13.04.2009 20:05

hmmm. To dziwne czemu mi nie dzialaja :|
MOze ktos bedzie wiedzial o co biega
link do muzyczki(spakowane) :
http://rapidshare.co...2/misc.rar.html
niektore kawalki skrucilemna do 10 sek bo myslalem ze temu nie chodza bo sa dlugie
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych