Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Galileo -> nie działa, 0 błędów...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 hacker06

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
Offline

Napisano 13.04.2009 11:43

Siema.

Zainstalowałem Galileo... Nominacje działają OK. Lecz plugin w ogóle nie działa.. w server.cfg mam ustawione, że mapa ma się zmienić gdy jedna z drużyn osiągnie 12 wygranych rund. Mapchooser wyłaczony... 0 błędów w logach...

CVARY w amxx.cfg

//////////////////////////
//Galileo////////////////
////////////////////////



amx_extendmap_max 0 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe.

amx_extendmap_step 0 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach)

gal_cmd_votemap 1 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone

gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps
// 0 - disable
// 1 - behave normally
// 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default)
gal_banrecent 2 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote


gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps
// 1 - all maps on one line
// 2 - each map on a separate line

gal_rtv_commands 2 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv
//1- Rockthevote
//2-rtv
//4 dynamiczna

gal_rtv_wait 5
//ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv

gal_rtv_ratio 0.60
//Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone.

gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz

gal_nom_mapfile mapcycle.txt// skąd maja być sczytywane mapy

gal_nom_prefixes 0
// prefix przy mapie wymagany?

gal_nom_qtyused 4 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu.

//Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym %

gal_runoff_enabled 1
//Mozliwe glosowanie rozstrzygające

gal_runoff_duration 15
//po ilu sekundach ma się rozpaczać

gal_vote_weight 0
//Czy ma być większa waga głosu admina?

gal_vote_weightflags y
//Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna)

gal_endonround 1
//Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy?

gal_vote_showstatus 1
// postęp głosowania ma być pokazywany gracza?
//0-nigdy
//1- po zagłosowaniu
//2- zawsze

gal_vote_showstatustype 2
//Jak ma być to przedstawiane gracza
//1- liczba
//2- procenty na mapie


gal_srv_start 3
// jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin
//0- nic nie robi
//1- zmienia mapę na ta przed restartem
//2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana
//3- robi Vote
//4- zmienia na jedna z nominowanych

gal_endofmapvote 1

gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps

gal_vote_mapchoices 4
//Ile map ma być dawanych do vote

gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote

gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy

gal_vote_expirationcountdown 1
gal_vote_uniqueprefixes 0

gal_vote_announcechoice 0 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz?
//1- tak
//0- Nie

gal_emptyserver_wait 0
// ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle,

gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt
// Plik z którego czyta empty serwer mapcyke


cfg z pliku galileo.cfg (cstrike/addons/amxmodx/configs/galileo

// Galileo Configuration File
echo Executing Galileo (GAL) Configuration File


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Allowing an extension of the current map's time limit will add an //
// "extend the map" option to map votes which, if the option wins, //
// will increase the time limit by a predetermined amount, letting //
// players stay on the current map longer. //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Specifies the maximum number of minutes a map can be played, if it
// has been extended. A value less than mp_timelimit will not let the
// map be extended.
amx_extendmap_max 0

// Specifies the number of minutes a map will be extended each time
// the "Extend Map" option wins the map vote.
amx_extendmap_step 0


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// There are two standard HL1 map related commands that you may not //
// want to function normally, if at all, when using this plugin, so //
// as to avoid conflicts of map voting procedures. //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates how the standard HL1 "votemap" command should function.
// 0 - disable
// 1 - behave normally
gal_cmd_votemap 1

// Indicates how the standard HL1 "listmaps" command should function.
// 0 - disable
// 1 - behave normally
// 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default)
gal_cmd_listmaps 2


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Banning recently played maps means that the last several maps that //
// have been played can not be nominated or otherwise placed in the //
// map vote. This ensures that a map can not be played over and over //
// again at the expense of playing a variety of other maps. //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Specifies how many of the most recent maps are disallowed from a
// map vote. A value of 0 will disable this feature.
gal_banrecent 2

// Indicates the style in which the recent maps are displayed when a
// player uses the "recentmaps" say command.
// 1 - all maps on one line
// 2 - each map on a separate line
gal_banrecentstyle 1


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Rocking the vote is a way players can indicate their desire to //
// start an early map vote to change maps. Once enough players have //
// rocked it, a vote will begin. //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates which say commands can be used to rock the vote.
// The flags are additive. A value of 0 will disable this feature.
// 1 - standard "rockthevote" command
// 2 - shorthand "rtv" command
// 4 - dynamic "rockthevote" command (allows a player to type
// any one word (i.e. no spaces) that starts with "rockthe" and ends
// with "vote". Some examples might be: "rockthedamnvote",
// "rockthesillylittlevote", or "rockthefreakingvote". The total
// length of the word can not be longer than 31 characters. That
// leaves 20 characters for creativeness once you factor in the
// lengths of "rockthe" and "vote")
gal_rtv_commands 2

// Specifies the number of minutes after a map starts that players
// have to wait before they can rock the vote. When a single player
// is on the server, that player can rock the vote at any time,
// regardless of this setting.
gal_rtv_wait 5

// Specifies the ratio of players that need to rock the vote before a
// vote will be forced to occur. When a single player is on the server,
// that player can rock the vote and start an immediate vote.
gal_rtv_ratio 0.60

// Specifies how often, in minutes, to remind everyone how many more
// rocks are still needed, after the last rock has been made.
// A value of 0 will disable this feature.
gal_rtv_reminder 2


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Nominations can be used to let players nominate maps they would //
// like included in the next map vote. Depending on how many maps //
// have been nominated, it is possible that not all nominations will //
// make it into the next vote. //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Specifies how many nominations each player can make.
// There is a hard cap defined, MAX_NOMINATION_CNT, that is set to 5
// in the SMA. It can be changed, if needed.
// This CVAR needs to be set equal to or less than the hard cap.
// A value of 0 will disable this feature.
gal_nom_playerallowance 2

// Specifies the file to use which holds the names of the maps that
// players can nominate. Use * for all maps in the server's maps folder.
gal_nom_mapfile mapcycle.txt

// Indicates if the ./amxmodx/configs/gal/prefixes.ini file should
// be used to attempt to match map names if the player's entered
// text doesn't match any.
gal_nom_prefixes 0

// Specifies how many of the nominations made will be
// considered for use in the next map vote.
// A value of 0 means all the nominated maps will be considered.
gal_nom_qtyused 4


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Runoff voting happens when none of the normal vote options receive //
// over 50% of a given vote. The two options with the highest vote //
// counts will be in the runoff vote. //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates whether to allow runoff voting or not.
// 0 - disable runoff voting
// 1 - enable runoff voting
gal_runoff_enabled 1

// Specifies the number of seconds the runoff vote should last.
gal_runoff_duration 15


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Weighted votes allows admins to have their vote counted as more //
// than a regular player's vote. //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Specifies how many votes a single admin vote should count as.
// A value of 0 or 1 will disable this feature.
gal_vote_weight 0

// Specifies the standard access flags needed to have weighted votes.
// You can specify multiple flags.
gal_vote_weightflags y


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Ending a map on a new round after time has expired, for round- //
// based mods, is a much nicer way of ending the current map than the //
// standard HL1 way, which is to suddenly end the map the second time //
// runs out. //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates when a map should end when time runs out.
// 0 - end immediately when time runs out
// 1 - when time runs out, end after the current round
gal_endonround 1


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// By showing the status of the vote, you allow players to see how //
// many votes the various choices received. //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates when the vote progress should be shown to a player.
// A value of 0 disables this feature.
// 0 - never
// 1 - after player has voted
// 2 - after the vote ends
gal_vote_showstatus 1

// Indicates how to show the progress of a vote.
// 1 - as vote count
// 2 - as percentage of all votes cast
gal_vote_showstatustype 2


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Server restarts could be due to a benign reason or could be due to //
// a map that just crashed the server. In any case, you can specify //
// what happens when the server restarts. //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates which action to take when it is detected
// that the server has been restarted.
// 0 - stay on the map the server started with
// 1 - change to the map that was being played when the server was reset
// 2 - change to what would have been the next map had the server not
// been restarted (if the next map isn't known, this acts like 3)
// 3 - start an early map vote after the first two minutes
// 4 - change to a randomly selected map from your nominatable map list
gal_srv_start 3


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Some people like to stick to their defined map cycle unless a vote //
// is started in the meantime. Other people like to always have a //
// vote near the end of the map to decide what the next map will be. //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates whether there should be a vote near the end
// of the map to decide what the next map will be.
gal_endofmapvote 1


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Paginating the map listings displayed from the gal_listmaps //
// console command will prevent players from getting kicked when you //
// are listing a large number of maps. When paginated, the listings //
// will only display a portion of the total map list at a time. //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Specifies how many maps per "page" to show when using
// the gal_listmaps console command.
// Setting it to 0 will not paginate the map listing.
// Pagination will be in the style of the amx_help command.
gal_listmaps_paginate 10


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Primary voting is what most people generally think of when they //
// think of starting a vote for a new map. It's just your standard //
// map vote. //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Specifies the number of maps players can choose from during the vote.
// The number of maps must be between 2 and 8.
gal_vote_mapchoices 4

// Specifies the number of seconds the vote should last.
gal_vote_duration 15

// Specifies the file to use which either holds the names of the maps
// that the vote will be filled with or is used in the map group feature
// to specify how many maps to use from each group as determined by
// the gal_vote_mapfiletype CVAR.
gal_vote_mapfile mapcycle.txt

// Indicates whether the maps being added, after nominations have been
// added to a vote, should have unique map prefixes from those already
// in the vote.
gal_vote_uniqueprefixes 0


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// The vote expiration countdown begins display a timer, to players //
// that haven't voted, when there are 10 seconds left in the current //
// vote. The timer counts down from 10 to 0, at which point the vote //
// will be over. //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates whether a vote expiration countdown should be displayed.
// 0 - do not show the countdown
// 1 - show the countdown
gal_vote_expirationcountdown 1


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// When the player's choice is announced, everyone on the server is //
// shown what every other player's selection was. //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates whether to announce each player's choice.
// 0 - keep the player's choice private
// 1 - announce the player's choice
gal_vote_announcechoice 0


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// You may have a lot of maps but only a few are sure to attract a //
// lot of players. When the server is empty, you may want the server //
// to change to those maps. //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Specifies how many minutes to wait, when the server is empty, before
// changing to an alternate empty-server map cycle.
// A value of 0 disables this feature.
gal_emptyserver_wait 0

// Specifies the file which contains a listing of maps, in the style of
// mapcycle.txt, to be used as the map cycle when the server is empty.
gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt


  • +
  • -
  • 0

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.04.2009 12:23

Co masz ustawione w server.cfg?
  • +
  • -
  • 0

#3 hacker06

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
Offline

Napisano 13.04.2009 13:45

// konfiguracja podstawowa
sv_visiblemaxplayers -1 // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana (standard)
// ale wtedy trzeba recznie w konsoli napisc adres serwera aby sie podlaczyc (jesli serwer pelny)
// ustawiasz np te wartosc na 20 a masz maxplayers 22 i w rzeczywistosci masz 2 wolne sloty na serwerze


exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

hostname "Niespodzianka ;)" // nazwa serwera widziana poprzez przegladarki serwerow (np w favourities)
mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (np aby przywrocic stare ustawienia )
mapcyclefile "mapcycle.txt" // plik zawiera liste map wg ktorych bedzie sie grac po zakonczeniu rozgrywki
motdfile "motd.html" // nazwa pliku do wyswietlenia jak sie wchodzi na serwer, to czego ludzie nie czytaja :)
servercfgfile "server.cfg" // plik z glownymi ustawieniami na serwerze, odpalany przy pierwszym starcie

sv_proxies 1 // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane
sv_region 3 // domyslne 0 - swiat, a poniewaz jestesmy w europie ustawiamy na 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// wydajnosc
fps_max 101 // proszę nie zmieniac! ile fps serwer powinien miec srednio, najlepiej aby byla okolo 100, ale nie wieksza od 200
// inaczej serwer zzera za duzo procesora
host_framerate 0
sys_ticrate 125 // proszę nie zmieniac! warosc 125 jest zalecana, najlepiej nie miec wiecej niz 200, niektore mecze wymagaja 1000 ale firmy hostingowe moga forsowac te wartosc na nizsze
// 10 000 jest wartoscia ekstremalna, jedynie na lany dla wymiataczy
// przewaznie zzera tylko niepotrzbnie procesor

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// net
sv_maxrate 9999 // proszę nie zmieniac! maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
// ustawianie wartosci ponizej 4000 zlaguje graczy i serwer, na lan maksymalna wartość 25000
// na serwer internetowy - zalezy do lacza, sprobuj z 9999 jesli masz lagi, ewentualnie sukcesywnie zmniejszaj o 500

sv_maxupdaterate 100 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate,
// jesli ma wiecej to bedzie mial tracone pakiety

sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, domyslnie 4000,
// ustawanie wartosci powyzej 6000 zlaguje serwer i graczy
// zaleca sie krzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze
sv_maxunlag 1 // amksymalny czas w sekundach kompensacji lagow

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rcon i hasla
sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera,
//ustawnaie najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu

rcon_password "niespodzianka ;)" // haslo na rcon, nie zalecane aby tu umeszczac, lepiej jesli dasz w parametrach odpalania serwera


sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 to na zawsze
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
// jak ktos zle wpisze rcon_password (albo nie poda) i wykona zbyt wiele komend rcon to dostanie bana
// wtedy pomaga jedynie restart serwera, poniewaz po odbanowaniu kazdy blad spowoduje zalozenie na nowo bana

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// logi
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow, 0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// voice
sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles, zalecany voice_speex - lepsza jakosc kosztem kilku procent uzycia procesora
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 4 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 0 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (dobre na poczatek i koniec meczu)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// downlad
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera
hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
// rekomendowana wartosc do 2 mega
// ustawianie zbyt wysokich warosci spowoduje ze gracze beda disconnectowani (bo musza to zassac),
// a serwer bedzie sie wolniej ladowal
// 1 MB = 100 bitmap
sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl ""
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rozgrywka
mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 0.25 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum :), domyslnie 35
mp_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :)
mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 1 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 1.75 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 0 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 12 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 2 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 1 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl

mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
// wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// status serwera poprzez www
// sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace

max_queries_global 20 // jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
max_queries_sec 3 // jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// ekstra konfigi
exec addons/wwcl/scripts/wwcl_config.cfg // wykonaj confgi wwcl (jesli posiadasz ten plugin, a jak nie to nic zlego sie nie stanie)
exec addons/cdeath/cdeath.cfg // wykonaj confgi Cheating-Death (jesli posiadasz ten plugin, a jak nie to nic zlego sie nie stanie)

//say "Server.cfg loaded" // ta linia odkomentowana czasem sie przydaje przy wykonywaniu zdalnej komendy
//echo "Server.cfg loaded" // to samo co wyzej, ale aby bylo zalogowane musi byc zmienna mp_logecho 1
// rcon exec server.cfg
// wtedy latwiej sie upewnic ze dobrze wpisalismy komende

// koniec


  • +
  • -
  • 0

#4 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 13.04.2009 15:20

cfg z pliku galileo.cfg (cstrike/addons/amxmodx/configs/galileo


mialem podobny problem dopisywalem cvary do amx.cfg a wystarczy edytowac galileo.cfg i dziala ^^ xP
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#5 hacker06

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
Offline

Napisano 13.04.2009 18:06

kasza, dalej to samo :/
  • +
  • -
  • 0

#6 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 13.04.2009 21:23

kasza, dalej to samo :/


res serwa badz zmiana mapy ??

że mapa ma się zmienić gdy jedna z drużyn osiągnie 12 wygranych rund


ja niewiem moze od tego bo ja na czas ustawailem, a juz chyba temat z rundami widzialem.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#7 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 14.04.2009 07:03

mp_winlimit 12
czy to czasem nie zmienia mapy od razu, bez vote? daj na 0
  • +
  • -
  • 0

#8 hacker06

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
Offline

Napisano 14.04.2009 11:39

naven, a jak ustawić aby mapa zmieniala sie po 12 wygranych rundach? W galileo nie ma takiej opcji :X
  • +
  • -
  • 0

#9 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 14.04.2009 11:58

Jeśli w galileo nie ma to jesteś zdany na timelimit, chyba że ktoś Ci napisze.
Możesz spróbować napisać do twórców galileo, jest duża szansa że zrobią.
  • +
  • -
  • 0

#10 hacker06

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
Offline

Napisano 14.04.2009 20:34

A jakiś kontakt do twórców masz? ;0
  • +
  • -
  • 0

#11 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 14.04.2009 20:43

A jakiś kontakt do twórców masz? ;0


pisz na forum w dziale to moze Ci tu przerobia ^^;P
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#12 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 15.04.2009 15:52

http://forums.allied...mber.php?u=1106 ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych