Oto sma
Premium


Z gory dziekuje,
Pierr Dzacy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 02.11.2012 11:12
Użytkownik benio101 edytował ten post 12.11.2012 03:35
Przeniesienie kodu do pliku SMA
Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!
Napisano 02.11.2012 11:27
Napisano 02.11.2012 13:05
no jakos nie dziala inteligencie -.-Dam ci instrukcje jak to zrobić.
1. otwierasz vipa za pomocą notatniku.
2. Klikasz ,,Edycja'' ==> ,,Zamień''
3. Wpisujesz słowo Vip Zamień na Premium.
4. Komplikujesz i gotowe.
/* ======================== SPRÓBUJ k**wa SKOPIOWAĆ! ===================================== */ /* ======================== CREATED BY 0x.! mix OFF! ===================================== */ #include <amxmodx> #include <fakemeta_util> #include <fakemeta> #include <fun> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define fm_get_user_money(%1) get_pdata_int(%1, MONEY_F) #define THE_PREMIUM ADMIN_LEVEL_H #define SCOREATTRIB_PREMIUM (1 << 2) #define SCOREATTRIB_DEAD (1 << 0) #define MONEY_F 115 new cod_vexp, cod_vmoney, cod_vkillhp, cod_vgranaty, cod_vhsxp, cod_vhshp, cod_vhsmoney, cod_vinfo; new cod_vwyt, cod_vint, cod_vkon, cod_vhp; new g_MsgScoreAttrib = 0; new nick_gracza[32] /* STOKI */ stock fm_set_user_money(index, money, flash = 1) { set_pdata_int(index, MONEY_F, money) message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("Money"), _, index); write_long(money); write_byte(flash ? 1 : 0); message_end(); } /* END OF STOKI */ public plugin_init() { register_plugin("ProCodPREMIUM", "1.0", "0x?"); g_MsgScoreAttrib = get_user_msgid("ScoreAttrib"); register_message(g_MsgScoreAttrib, "messageScoreAttrib"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); /*================CVARY======================*/ //Dodatkowa ilosc doswiadczenia za zabicie innego gracza: cod_vexp = register_cvar("cod_vexp","3000"); //Dodatkowa ilosc pieniedzy za zabicie innego gracza: cod_vmoney = register_cvar("cod_vmoney","150"); //Dodatkowa ilosc zycia za zabicie innego gracza: cod_vkillhp = register_cvar("cod_vkillhp","0"); //Dodatkowa kondycja gracza: cod_vkon = register_cvar("cod_vkon","0"); //Dodatkowa inteligecja gracza: cod_vint = register_cvar("cod_vint","0"); //Dodatkowa wytrzymalosc gracza: cod_vwyt = register_cvar("cod_vwyt","0"); //Dodatkowe zycie gracza: cod_vhp = register_cvar("cod_vhp","0"); //PREMIUM ma dostawac wszystkie granaty w ilosci 2 (2he, 2flash, 2smoke) 0nie 1tak cod_vgranaty = register_cvar("cod_vgranaty","1"); //Dodatkowa ilosc doswiadczenia za zabicie innego gracza headshootem: cod_vhsxp = register_cvar("cod_vhsxp","4000"); //Dodatkowa ilosc zycia za zabicie innego gracza headshootem: cod_vhshp = register_cvar("cod_vhshp","0"); //Dodatkowa ilosc kasy za zabicie innego gracza headshootem: cod_vhsmoney = register_cvar("cod_vhsmoney","250"); //Informacja (Na serwer wszedl PREMIUM (nick) ) przy wejsciu gracza, 0nie 1tak cod_vinfo = register_cvar("cod_vinfo","1"); /*==============KONIEC CVARÓW===============*/ } public fwHamPlayerSpawnPost(id){ if (is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & THE_PREMIUM) { new granaty = get_pcvar_num(cod_vgranaty) if (granaty == 1) { cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG); cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG); cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE); cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 2); cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2); } new hp = get_pcvar_num(cod_vhp); new bonus = cod_get_user_health(id, 0, 0, 1); if(is_user_alive(id) && bonus < hp) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id)+ get_pcvar_num(cod_vhp)); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id) + get_pcvar_num(cod_vkon)); cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id) + get_pcvar_num(cod_vint)); cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id) + get_pcvar_num(cod_vwyt)); } } } public DeathMsg() { new kid = read_data(1); new vid = read_data(2); new hs = read_data(3); if(kid == vid) return; if(is_user_alive(kid) && (get_user_flags(kid) & THE_PREMIUM)) { if(hs) { new hs_xp = get_pcvar_num(cod_vhsxp) new hs_hp = get_pcvar_num(cod_vhshp) new hs_money = get_pcvar_num(cod_vhsmoney) cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid) + hs_xp); fm_set_user_money(kid, fm_get_user_money(kid) + hs_money, 1) set_user_health(kid, get_user_health(kid) + hs_hp); new sync = CreateHudSyncObj(); set_hudmessage(255, 212, 0, 0.53, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(kid, sync, "Premium: Za HS dosatales +%i XP", hs_xp); } else { cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid) + get_pcvar_num(cod_vexp)); fm_set_user_money(kid, fm_get_user_money(kid) + get_pcvar_num(cod_vmoney), 1); set_user_health(kid, get_user_health(kid) + get_pcvar_num(cod_vkillhp)); new add_exp = get_pcvar_num(cod_vexp); new sync = CreateHudSyncObj(); set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(kid, sync, "Premium: Za zabojstwo dostales +%i XP", add_exp); } } } public client_disconnect(id) { new info_PREMIUM_con = get_pcvar_num(cod_vinfo) if(info_PREMIUM_con == 1) { if (get_user_flags(id) & THE_PREMIUM) { get_user_name(id, nick_gracza, 32); set_hudmessage(255, 0, 0, 0.04, 0.28, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(0, "Serwer opuscil wlasnie nasz gracz Premium (%s)", nick_gracza) }} } public client_authorized(id) { new info_PREMIUM_con = get_pcvar_num(cod_vinfo) if(info_PREMIUM_con == 1) { if (get_user_flags(id) & THE_PREMIUM) { get_user_name(id, nick_gracza, 32); set_hudmessage(255, 0, 0, 0.04, 0.28, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(0, "Na serwer wchodzi gracz Premium (%s)", nick_gracza);}} } public messageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver) { new iPlayer = get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(iPlayer) && (get_user_flags(iPlayer) & THE_PREMIUM)) set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_PREMIUM : SCOREATTRIB_DEAD); } /* ======================== SPRÓBUJ k**wa SKOPIOWAĆ! ===================================== */ /* ======================== CREATED BY 0x.! mix OFF! ===================================== */ /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!
Napisano 12.11.2012 03:36
Silnik
Modyfikacja silnika pod klasy zależne od drużyny.Napisany przez Arki, 21.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
Dodanie frakcji do klas od poziomuNapisany przez Lakrouss, 28.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
[Kondycja] po zmianie broni kondycja jest ustawiona a biega powoliNapisany przez One ShooT, 10.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
Prośba o edytacje silnika DoświadczenieNapisany przez One ShooT, 05.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Silnik
proźba o dodanie expa za fragasilnik Napisany przez Anonimowy09, 20.01.2023 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych