Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przypisanie nicku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:134
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.11.2012 18:51

Witajcie mam pytanie, w jaki sposob moglbym przypisac nick gracza do zmiennej[1]
np:
Zmienna[0] miala by przechowywac nick Kazik
Zmienna[1] miala by przechowywac nick Koziol

Probowalem cos takiego:
Nick[Miejsce] = get_user_name(id, NickW, 32)
Lecz wychodza jakies gwiazdki i kwadraciki.

Z gory dziekuje i pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 01.11.2012 18:59


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>


#define MAX_PLAYERS 3

new g_PlayerName[MAX_PLAYERS][33][64];

public client_connect(id)
{
new ilosc = MAX_PLAYERS
get_user_name(id, g_PlayerName[ilosc][id], 63);
}

public Funkcja(id)
{
if(equali(g_PlayerName[0][id], "MAX")
client_print(id, print_chat, "Nick gracza 1 to MAX");

}


Nie wiem czy działa, ale powinno xD

#edit

Oraz można tak



#define MAX_PLAYERS 3

new g_PlayerName[33][64];

new przechowuj_nick[MAX_PLAYERS][33];

public client_connect(id)
{
new ilosc = MAX_PLAYERS
get_user_name(id, g_PlayerName[id], 63);

przechowuj_nick[ilosc][id] = g_PlayerName[id];
}

public Funkcja(id)
{
if(equali(przechowuj_nick[0][id], "MAX")
client_print(id, print_chat, "Nick gracza 1 to MAX");

}


Użytkownik Szymek^ edytował ten post 01.11.2012 19:14

  • +
  • -
  • 0

#3 Albertd

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:134
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.11.2012 19:27

Nie dziala, lecz dziala w sposob taki: get_user_name(id, NickNaTablicy[Miejsce], 33)


Mozna zamknac.
  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 01.11.2012 19:31

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych