Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie rozgrzewki

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 haerde

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 12.04.2009 23:26

Witajcie !
Byłby ktoś tak miły i przerobił mi kod podany poniżej, aby gracze na początku otrzymywali m3, oraz po każdej śmierci się odradzali na nowo ? Z góry bardzo dziękuję za Wasz czas. Oto kod:

#include <amxmodx> // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 60
new resety=3
new noze=0
new restart_title[1][] = { "La Resistance" }

new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"}

new bylo_juz=0

public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.9","Miczu & Ox!d3") // Mi też się coś należy ;D

register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")

return PLUGIN_CONTINUE
}

public test_it(){
new players[32], num, num2
get_players(players,num,"e","TERRORIST")
get_players(players,num2,"e","CT")
if(num2<1 || num<1) return 0
return 1
}

public client_disconnect(id){
set_task(0.3,"disconnect",0)
}

public disconnect(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
}

public Event_StartRound(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
set_task(0.2,"restart_odlicz", 0)
set_task(6.0,"restart_odlicz", 0)
}

public client_PreThink ( id )
{
if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}

public restart_odlicz(){

if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){
noze=1
bylo_juz=1
czas=60
resety=3
pause("ac","Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
pause("ac","imessage.amxx")
pause("ac","scrollmsg.amxx")
pause("ac","g24_tp_ffa.amxx")
set_task(3.0,"muza_on", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
}
}

public muza_on(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/muzykares.wav")
}

public wyswietl_res(){

new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
if(czas==3){
set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0)
}
}

public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"===================^n* LIVE LA RESISTANCE *^n===================")
}

public restart_rundy(){
unpause("ac","Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
unpause("ac","imessage.amxx")
unpause("ac","scrollmsg.amxx")
unpause("ac","g24_tp_ffa.amxx")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/ffatp.wav")
server_cmd("sv_restart 1")
remove_task(8188)
set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}

public restart_rundy_0(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1])
resety--
if(resety==0){
noze=0
set_task(1.0,"restart_rundy", 0)
}
else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0)
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/muzykares.wav")
precache_sound("misc/ffatp.wav")
precache_sound(misc[0])
precache_sound(misc[1])
precache_sound(misc[2])

return PLUGIN_CONTINUE
}


  • +
  • -
  • 0

#2 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 13.04.2009 10:00

proszę:
#include <amxmodx> // AMX Mod X 
#include <amxmisc> 
#include <fun> 
#include <fakemeta> 
#include <cstrike> 

new czas = 60 
new resety=3 
new noze=0 
new restart_title[1][] = { "La Resistance" } 

new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"} 

new bylo_juz=0 

public plugin_init() 
{ 
register_plugin("ROund STart REstart","1.9","Miczu & Ox!d3 & emblaze :P") 
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") 

register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0") 

return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public test_it(){ 
new players[32], num, num2 
get_players(players,num,"e","TERRORIST") 
get_players(players,num2,"e","CT") 
if(num2<1 || num<1) return 0 
return 1 
} 

public client_disconnect(id){ 
set_task(0.3,"disconnect",0) 
} 

public disconnect(){ 
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 
} 

public Event_StartRound(){ 
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 
set_task(0.2,"restart_odlicz", 0) 
set_task(6.0,"restart_odlicz", 0) 
} 

public client_PreThink ( id ) 
{ 
if(noze) client_cmd(id,"weapon_m3") 
} 

public restart_odlicz(){ 
give_item(0, "weapon_m3") 

if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){ 
noze=1 
bylo_juz=1 
czas=60 
resety=3 
pause("ac","Antirusher.amxx") 
pause("ac","M_Antirusher.amxx") 
pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx") 
pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx") 
pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx") 
pause("ac","imessage.amxx") 
pause("ac","scrollmsg.amxx") 
pause("ac","g24_tp_ffa.amxx") 
set_task(3.0,"muza_on", 0) 
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b") 
} 
} 

public muza_on(){ 
client_cmd(0,"stopsound") 
client_cmd(0,"spk misc/muzykares.wav") 
} 

public wyswietl_res(){ 

new jac1=random_num(0,255) 
new jac2=random_num(0,255) 
new jac3=random_num(0,255) 

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10) 
show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas) 
czas-- 
if(czas==3){ 
set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0) 
} 
} 

public restart_rundy_play(){ 
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4) 
show_hudmessage(0,"===================^n* LIVE LA RESISTANCE *^n===================") 
} 

public restart_rundy(){ 
unpause("ac","Antirusher.amxx") 
unpause("ac","M_Antirusher.amxx") 
unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx") 
unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx") 
unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx") 
unpause("ac","imessage.amxx") 
unpause("ac","scrollmsg.amxx") 
unpause("ac","g24_tp_ffa.amxx") 
client_cmd(0,"stopsound") 
client_cmd(0,"spk misc/ffatp.wav") 
server_cmd("sv_restart 1") 
remove_task(8188) 
set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0) 
} 

public restart_rundy_0(){ 
client_cmd(0,"stopsound") 
client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1]) 
resety-- 
if(resety==0){ 
noze=0 
set_task(1.0,"restart_rundy", 0) 
} 
else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0) 
} 

public plugin_precache() 
{ 
precache_sound("misc/muzykares.wav") 
precache_sound("misc/ffatp.wav") 
precache_sound(misc[0]) 
precache_sound(misc[1]) 
precache_sound(misc[2]) 

return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public DeathMsg() 
{ 
    
    new vid = read_data(2)    // ofiara 
    
    
    new weapon[64]        
    read_data(4,weapon,63)    //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ ) 

    set_task(2.0, "respawn_player", vid); 
} 

public respawn_player(id) 
{      
    if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)         return; 

    set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE) 
    dllfunc(DLLFunc_Think, id) 

     if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE) 
     { 
         dllfunc(DLLFunc_Spawn, id) 
     } 
}
Ps. nie testowane... ;> ale powinno śmigać :D
  • +
  • -
  • 0

#3 haerde

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 13.04.2009 12:28

Dziękuję Ci bardzo ! Wybacz, ale właśnie wyjeżdżam, jak wrócę to od razu to sprawdzę. Jeszcze raz wielkie dzięki !

[ Dodano: 13-04-2009, 22:03 ]
Niestety plugin się nie spisuje. Rozgrzewki w ogóle nie było, ztn bez odliczania, a deathmatch i w dodatku nikt m3 nie dostawał :(. Byłbyś tak miły i poprawił błąd ? Myślę, że wiele administratorów serwerów doceni Twoją pracę.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych