Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Klasa] & [Perk] Mini Gunner v1.0 !

cod nowy mini gunner minigunner minigun klasa z minigunem

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#21 ^.PrO.BoszcZ.^

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Lokalizacja:knz
Offline

Napisano 17.11.2012 08:37

A przerobi mi ktoś tą klasę na premium ?
  • +
  • -
  • 0

#22 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 212
Profesjonalista

  • Postów:169
  • Steam:steam
  • Imię:Bart
  • Lokalizacja:United Kingdom
Offline

Napisano 17.11.2012 11:32

Jak już to nie colorchat.inc tylko colorchat_p.inc

Tutaj masz bibliotekę:

Załączony plik  colorchat_p.inc   1,85 KB  121 Ilość pobrań


@Proboszcz

Tutaj masz przerobionego na klasę Premium pod flagą "m" (ADMIN_LEVEL_A)

Załączony plik  codclass_minigunner.sma   27,67 KB  90 Ilość pobrań
  codclass_minigunner.amxx
  • +
  • -
  • 4

#23 kijo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:141
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.11.2012 18:55

Perk podany wyżej ma buga. Jak się skończy amunicja (z 200 do 0) crash serwera, miałem 2 razy z rzędu (dodam że grało 10 osóB). A jak wczoraj testowałem i byłem tylko ja nie było tego.
  • +
  • -
  • 0

#24 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 212
Profesjonalista

  • Postów:169
  • Steam:steam
  • Imię:Bart
  • Lokalizacja:United Kingdom
Offline

Napisano 17.11.2012 19:00

Może jakieś logi ? Bo tak to każdy może napisać, że jest to akurat wina tego pluginu.
  • +
  • -
  • 2

#25 kijo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:141
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.11.2012 00:25

Logów nie dam bo już nie mam tego perku, musiałem go usunąć, nie wiem może się gryzł z czymś. Kiedy dochodziło amo do 0 to crash.
  • +
  • -
  • 0

#26 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 212
Profesjonalista

  • Postów:169
  • Steam:steam
  • Imię:Bart
  • Lokalizacja:United Kingdom
Offline

Napisano 18.11.2012 10:17

Logów nie dam bo już nie mam tego perku, musiałem go usunąć, nie wiem może się gryzł z czymś. Kiedy dochodziło amo do 0 to crash.


No to widocznie musiało być tak jak napisałeś.
  • +
  • -
  • 1

#27 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 19.11.2012 13:43

Pobrałem - jestem zadowolony. Przerobiłem i dodałem parę bajerów (podczerwień, rakiety itp). Ale jest problem. Mam 2 kompy, na 1 z nich Wszystko działa poprawnie, na drugim jest jeden problem. Gdy wypadają łuski niektóre normalnie a połowa z nich lewituje w powietrzu i kręci się w różne strony. Powoduje to straszny spadek fps. Czym to jest spowodowane?
  • +
  • -
  • 0

#28 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 212
Profesjonalista

  • Postów:169
  • Steam:steam
  • Imię:Bart
  • Lokalizacja:United Kingdom
Offline

Napisano 19.11.2012 16:03

Pobrałem - jestem zadowolony. Przerobiłem i dodałem parę bajerów (podczerwień, rakiety itp). Ale jest problem. Mam 2 kompy, na 1 z nich Wszystko działa poprawnie, na drugim jest jeden problem. Gdy wypadają łuski niektóre normalnie a połowa z nich lewituje w powietrzu i kręci się w różne strony. Powoduje to straszny spadek fps. Czym to jest spowodowane?


Spróbuj zwiększyć odświeżanie w tej linijce:

z

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.01)

na

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.00)

## Musisz to zmienić w dwóch publicach: make_shell(id) oraz make_shell2(id)



Nie gwarantuję, że to pomoże ale widocznie drugiego kompa masz słabszego i po prostu za dużo naraz łusek wylatuje :)

Za tworzenie łusek odpowiadają te funkcje:

public make_shell(id) oraz public make_shell2(id)

Użytkownik CBeebies edytował ten post 19.11.2012 16:08

  • +
  • -
  • 2

#29 kubkos

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:28
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Tajna baza twojej starej :)
Offline

Napisano 19.11.2012 21:16

Siemka, wszystko pieknie chodzi, ale jedna rzecz mnie niesamowicie irytuje. Mianowicie, chcialbym zmienic ikone wyswietlana w HUD przy zabiciu dana bronia (jezeli jest to mozliwe...). Probowalem wielu sposobow, ale jedyny, ktory moge wykonac to wyciagniecie .BMP ze Sprite'a i zmiana ikonki broni podmienianej (w tym przypadku krowa, ale problem polega na tym, ze będę mial zmieniona ikonke korzystajac ze wszystkich klas, zabijajac krowa). Bardzo bym cie prosil o... no sam nie wiem... poradnik ? Moze dodasz mozliwosc zmiany tego elementu ? Pozdrawiam i czekam na ODP. ;) Oczywiscie mam nadzieje, ze bedziesz umial to zrobic.

Użytkownik kubkos edytował ten post 19.11.2012 21:19

  • +
  • -
  • 0

#30 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 212
Profesjonalista

  • Postów:169
  • Steam:steam
  • Imię:Bart
  • Lokalizacja:United Kingdom
Offline

Napisano 20.11.2012 15:52

@kubkos to już inny dział. Po drugie nie zajmuję się spritami więc nie zrobię poradnika, musisz sobie sam radzić.
  • +
  • -
  • 1

#31 Fafik

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 24.11.2012 14:28

fajna klasa łap +
  • +
  • -
  • 0

#32 chudy1234

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jezierzyce
Offline

Napisano 25.11.2012 17:31

Super klasa Leci + :D

#33 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 02.12.2012 00:46

Dzięki za pomoc, masz plusa. Plugin nie sypie już lewitującymi łuskami.
  • +
  • -
  • 0

#34 rec-00

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 30.01.2013 14:20

Mógłbyś zrobić klasę jak ta, ale żeby miała p90 i jetpack oraz 0 grawitacji? Dzięki :)
  • +
  • -
  • 0

#35 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 212
Profesjonalista

  • Postów:169
  • Steam:steam
  • Imię:Bart
  • Lokalizacja:United Kingdom
Offline

Napisano 31.01.2013 17:17

#UP

Sprawdź sobie czy działa ten JetPack.

Tutaj masz link do modeli JetPacka / dźwięków z tego tematu musisz je pobrać.

http://amxx.pl/topic...lasa-rocketman/

JetPack zakładasz klikając [E].

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3

#36 rec-00

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 31.01.2013 19:47

i tylko te wiersze z jetpacka dodaje do pluginu tak? i obojetnie w ktorym miejscu je dodam (oczywiscie po bibliotekach)?
  • +
  • -
  • 0

#37 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 212
Profesjonalista

  • Postów:169
  • Steam:steam
  • Imię:Bart
  • Lokalizacja:United Kingdom
Offline

Napisano 31.01.2013 21:57

i tylko te wiersze z jetpacka dodaje do pluginu tak? i obojetnie w ktorym miejscu je dodam (oczywiscie po bibliotekach)?


Nic nie dodajesz ja już Ci dodałem, tam wyżej dałem Ci link do tematu żebyś modele JetPacka miał . Tak to już wszystko masz zrobione i sprawdź czy działa.
  • +
  • -
  • 1

#38 rec-00

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 31.01.2013 22:29

A możesz dodać p90 i 0 grawitacji?
  • +
  • -
  • 0

#39 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.02.2013 09:16

(Dokładniej używa modułu - dhudmessage)

dhudmessage to nie moduł
  • +
  • -
  • 0

#40 rec-00

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 01.02.2013 18:26

To jak będzie? Doda ktoś p90 i brak grawitki do tego pluginu??? I model z postu "klasa punisher" by n0thing?? Pls :) dam ++

Użytkownik rec-00 edytował ten post 01.02.2013 18:26

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, mini gunner, minigunner, minigun, klasa z minigunem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych