A Wiec tak potrzebuje kilku klas.
Premium Na Flagę : s - własny poziom G
Krol Strzelcow
Życie:0
Inteligencja:0
Kondycja:0
Wytrzymałość:0
Bronie: m4+ak47
Opis: Brak rozrzutu Multi jump
Multijump 2podskoki
Max Payne
Życie:30
Inteligencja:0
Kondycja:20
Wytrzymałość:0
Bronie: elite , famas
Opis: 1/5natychmiastowe zabicie z elite + mniejsza gravitacja
Gravitacja 600-700
Szpieg
Życie:40
Inteligencja:0
Kondycja:15
Wytrzymałość:0
Bronie: m4 , ak47
Opis: Posiada ubranie wroga 1/5 na zrespienie sie u wroga.
Zastrzeżeń brak.
Ninja
Życie:-20
Inteligencja:0
Kondycja:0
Wytrzymałość:0
Bronie: Knife
Opis: 1/1z noża (PPM) Multi Jump + mniejsza gravitacja jest niewidzialny
Gravitacja 400-500
Super Premium : t - własny poziom H
Dziki Jumper
Życie:75
Inteligencja:0
Kondycja:70
Wytrzymałość:0
Bronie: Knife
Opis: AutoBunyHop 1/1z noża (PPM)+ Multijumpjest niewidzialny
3Podskoki w powietrzu.
Terrorysta
Życie:25
Inteligencja:0
Kondycja:20
Wytrzymałość:10
Bronie: AK47
Opis: Ma 2rakiety jak wybuchnie zadaje +80dmg(+inteligencja)
Zastrzeżen Brak
Prosił bym żeby każda z klas zawierała opis Daje +
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
Guest Message by DevFuse
       
 
	
	
		6 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 31.10.2012 19:30
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 31.10.2012 20:04
					Max Payne
 Max.sma   2,11 KB  26 Ilość pobrań
 Max.sma   2,11 KB  26 Ilość pobrań
  Max.amxx
  Max.amxx
Ninja
 Ninja.sma   3 KB  37 Ilość pobrań
 Ninja.sma   3 KB  37 Ilość pobrań
  Ninja.amxx
  Ninja.amxx
Krol Strzelcow
 KrolStrzelcow.sma   1,61 KB  36 Ilość pobrań
 KrolStrzelcow.sma   1,61 KB  36 Ilość pobrań
  KrolStrzelcow.amxx
  KrolStrzelcow.amxx
Masz w postaci sma
 Terrorysta.sma   3,4 KB  36 Ilość pobrań
 Terrorysta.sma   3,4 KB  36 Ilość pobrań
  Terrorysta.amxx
  Terrorysta.amxx
Szpieg
 Szpieg.sma   2,11 KB  34 Ilość pobrań
 Szpieg.sma   2,11 KB  34 Ilość pobrań
  Szpieg.amxx
  Szpieg.amxx
[uwaga='benio101']Posty został połączone[/uwaga]
					
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				 Max.sma   2,11 KB  26 Ilość pobrań
 Max.sma   2,11 KB  26 Ilość pobrań Max.amxx
  Max.amxx
Ninja
 Ninja.sma   3 KB  37 Ilość pobrań
 Ninja.sma   3 KB  37 Ilość pobrań Ninja.amxx
  Ninja.amxx
Krol Strzelcow
 KrolStrzelcow.sma   1,61 KB  36 Ilość pobrań
 KrolStrzelcow.sma   1,61 KB  36 Ilość pobrań KrolStrzelcow.amxx
  KrolStrzelcow.amxx
Masz w postaci sma
 Terrorysta.sma   3,4 KB  36 Ilość pobrań
 Terrorysta.sma   3,4 KB  36 Ilość pobrań Terrorysta.amxx
  Terrorysta.amxx
Szpieg
 Szpieg.sma   2,11 KB  34 Ilość pobrań
 Szpieg.sma   2,11 KB  34 Ilość pobrań Szpieg.amxx
  Szpieg.amxx
[uwaga='benio101']Posty został połączone[/uwaga]
Użytkownik benio101 edytował ten post 01.11.2012 20:30
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 01.11.2012 10:19
					[Terrorysta]
					
				
				
				
				
				
								
				
					
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "Ma 2rakiety jak wybuchnie zadaje +80dmg(+inteligencja)";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "aaaaaa");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
	
	Tworzę Klasy, Klasy z awansami, Perki, Modele i paczki AMXX za niewielką opłatę.  Na pytania odpowiadam darmowo.	 
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
				
				
				
			
				Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 01.11.2012 15:54
					klasy chyba są zle napisane bo kazdy gracz może ich uzywac..
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 01.11.2012 23:21
					Klasy poprawione na ADMIN_LEVEL_G
					
	
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Załączone pliki
			
				
					
						
					
					#6
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 02.11.2012 06:59
					a można prosić o o wykonanie ostatniej klasy Dziki Jumper ?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#7
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 02.11.2012 08:15
					Jeżeli chcesz wykonać tą klasę, to zapraszam tutaj: http://amxx.pl/generator-klas/
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
	
	Tworzę Klasy, Klasy z awansami, Perki, Modele i paczki AMXX za niewielką opłatę.  Na pytania odpowiadam darmowo.	 
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
				
				
				
			
				Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
| Klasa Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025  klasa | 
 |   | |||
| CoD Nowy Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023  cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej | 
 |   | |||
|  | Klasa [ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023  klasa | 
 |   | ||
| Klasa Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023  klasa | 
 |   | |||
|  | Klasa [KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022  klasa | 
 |   | 
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
				
				


 
				
				








