Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

6klas "Dziki Jumper"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 MarcineQ55

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 31.10.2012 19:30

A Wiec tak potrzebuje kilku klas.

Premium Na Flagę : s - własny poziom G

Krol Strzelcow
Życie:0
Inteligencja:0
Kondycja:0
Wytrzymałość:0
Bronie: m4+ak47
Opis: Brak rozrzutu Multi jump
Multijump 2podskoki


Max Payne
Życie:30
Inteligencja:0
Kondycja:20
Wytrzymałość:0
Bronie: elite , famas
Opis: 1/5natychmiastowe zabicie z elite + mniejsza gravitacja
Gravitacja 600-700


Szpieg
Życie:40
Inteligencja:0
Kondycja:15
Wytrzymałość:0
Bronie: m4 , ak47
Opis: Posiada ubranie wroga 1/5 na zrespienie sie u wroga.
Zastrzeżeń brak.


Ninja
Życie:-20
Inteligencja:0
Kondycja:0
Wytrzymałość:0
Bronie: Knife
Opis: 1/1z noża (PPM) Multi Jump + mniejsza gravitacja jest niewidzialny
Gravitacja 400-500


Super Premium : t - własny poziom H

Dziki Jumper
Życie:75
Inteligencja:0
Kondycja:70
Wytrzymałość:0
Bronie: Knife
Opis: AutoBunyHop 1/1z noża (PPM)+ Multijumpjest niewidzialny
3Podskoki w powietrzu.


Terrorysta
Życie:25
Inteligencja:0
Kondycja:20
Wytrzymałość:10
Bronie: AK47
Opis: Ma 2rakiety jak wybuchnie zadaje +80dmg(+inteligencja)
Zastrzeżen Brak

Prosił bym żeby każda z klas zawierała opis Daje +

#2 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 31.10.2012 20:04

Max Payne

Załączony plik  Max.sma   2,11 KB  19 Ilość pobrań
  Max.amxx

Ninja

Załączony plik  Ninja.sma   3 KB  31 Ilość pobrań
  Ninja.amxx

Krol Strzelcow

Załączony plik  KrolStrzelcow.sma   1,61 KB  28 Ilość pobrań
  KrolStrzelcow.amxx

Masz w postaci sma

Załączony plik  Terrorysta.sma   3,4 KB  31 Ilość pobrań
  Terrorysta.amxx

Szpieg

Załączony plik  Szpieg.sma   2,11 KB  30 Ilość pobrań
  Szpieg.amxx

[uwaga='benio101']Posty został połączone[/uwaga]

Użytkownik benio101 edytował ten post 01.11.2012 20:30

  • +
  • -
  • 1

#3 Emil29

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Okolice Radomia
Offline

Napisano 01.11.2012 10:19

[Terrorysta]


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "Ma 2rakiety jak wybuchnie zadaje +80dmg(+inteligencja)";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "aaaaaa");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}


Tworzę Klasy, Klasy z awansami, Perki, Modele i paczki AMXX za niewielką opłatę. Na pytania odpowiadam darmowo.
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.

Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/

#4 MarcineQ55

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 01.11.2012 15:54

klasy chyba są zle napisane bo kazdy gracz może ich uzywac..

#5 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 01.11.2012 23:21

Klasy poprawione na ADMIN_LEVEL_G

Załączone pliki

  • Załączony plik  Klasy.rar   5,89 KB  38 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1

#6 MarcineQ55

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 02.11.2012 06:59

a można prosić o o wykonanie ostatniej klasy Dziki Jumper ?

#7 Emil29

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Okolice Radomia
Offline

Napisano 02.11.2012 08:15

Jeżeli chcesz wykonać tą klasę, to zapraszam tutaj: http://amxx.pl/generator-klas/
Tworzę Klasy, Klasy z awansami, Perki, Modele i paczki AMXX za niewielką opłatę. Na pytania odpowiadam darmowo.
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.

Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych