Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prosba o dodanie podmiany dzwieku broni w klasie

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 31.10.2012 11:16

Witam,czy mogl by ktos proszę dodac kod do poniszego .sma tak aby bron wydawala inne dzwieki oraz aby bylo widac jak sie kreci,przeladowuje itd?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Rambo [VIP]";
new const opis[] = "Dostje miniguna i 2 rakietki";
new const bronie = 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 400;
new const kondycja = 250;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 300;
new ilosc_rakiet_gracza[33];

new sprite_blast;

new poprzednia_rakieta_gracza[33];


new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
				register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
				
				cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
				register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
				register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

   register_plugin(nazwa, "1.0", "autor");

				register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
				register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		{
				client_print(id, print_chat, "[Rambo [VIP]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
				return COD_STOP;
		}
				ma_klase[id] = true;
				ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)
{
				ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
				sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
				precache_model("models/rpgrocket.mdl");
				precache_model("models/wpnmod/m134/w_minigun.mdl");
				precache_model("models/wpnmod/m134/p_minigun.mdl");
				precache_model("models/wpnmod/m134/v_minigun.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
				new weapon = read_data(2);

				if(ma_klase[id])
				{
								if(weapon == CSW_M249)
								{
												set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wpnmod/m134/v_minigun.mdl")
												set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/wpnmod/m134/p_minigun.mdl")
								}
				}
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
				if(!pev_valid(entity))
								return FMRES_IGNORED

				if(!equali(model, "models/w.m249.mdl"))
								return FMRES_IGNORED;

				new entityowner = pev(entity, pev_owner);
				
				if(!ma_klase[entityowner])
								return FMRES_IGNORED;

				engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/wpnmod/m134/w_minigun.mdl")
				return FMRES_SUPERCEDE
}
public cod_class_skill_used(id)
{
				if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
				{
								client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
								return PLUGIN_CONTINUE;
				}
				
				if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
				{
								client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
								return PLUGIN_CONTINUE;
				}
				
				if (is_user_alive(id))
				{
								poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
								ilosc_rakiet_gracza[id]--;

								new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
								
								entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
								entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
				
								new Ent = create_entity("info_target");
				
								entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
								entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
				
								vAngle[0] *= -1.0;
				
								entity_set_origin(Ent, Origin);
								entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
				
								entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
								entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
								entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
								entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
				
								VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
								entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
				}		
				return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
				if (!is_valid_ent(ent))
								return;

				new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
				

				new Float:fOrigin[3];
				entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
				
				new iOrigin[3];
				for(new i=0;i<3;i++)
								iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
				
				message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
				write_byte(TE_EXPLOSION);
				write_coord(iOrigin[0]);
				write_coord(iOrigin[1]);
				write_coord(iOrigin[2]);
				write_short(sprite_blast);
				write_byte(32);
				write_byte(20);
				write_byte(0);
				message_end();

				new entlist[33];
				new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
				
				for (new i=0; i < numfound; i++)
				{						
								new pid = entlist[i];
								
								if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
												continue;
								cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24));
				}
				remove_entity(ent);
}		

public ResetHUD(id)
				ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
				new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
				while(ent > 0)
				{
								if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
												remove_entity(ent);
								ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
				}
}

Animacje (przeladowanie itp)
anim_idle,
anim_idle2,
anim_gentleidle,
anim_stillidle,
anim_draw,
anim_holster,
anim_spinup,
anim_spindown,
anim_spinidle,
anim_spinfire,
anim_spinidledown

Sciezki do dzwiekow

wpnmod/minigun/hw_shoot1.wav
wpnmod/minigun/hw_spin.wav
wpnmod/minigun/hw_spinup.wav
wpnmod/minigun/hw_spindown.wav
weapons/dryfire_rifle.wav

Z gory dziekuje,
Pierr Dzacy.

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych