Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Invalid cellvector handle provided


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 skuziak

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Lokalizacja:Stolica
Offline

Napisano 30.10.2012 19:51

Edytuje jeden z pluginów zombie moda, lecz dostaję taki błąd:
L 10/30/2012 - 19:26:04: Invalid cellvector handle provided (122:0:0)
L 10/30/2012 - 19:26:04: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zombie_plague_mod.amxx")
L 10/30/2012 - 19:26:04: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayGetString")
L 10/30/2012 - 19:26:04: [AMXX]	[0] zombie_plague_mod.sma::native_register_human_class (line 12256)


Linijka z błędem:
ArrayGetString(g_hclass2_clawmodel, i, buffer, charsmax(buffer))


Nie mam zielonego pojęcia co jest problemem, stworzyłem nowy native i edytowałem go z oryginału.

Linijka z oryginalnej funkcji
ArrayGetString(g_zclass2_clawmodel, i, buffer, charsmax(buffer))


Wie ktoś co jest problemem i potrafi mi pomóc?

Tak w skrócie to wygląda:
new i, buffer[32], size = ArraySize(g_hclass2_realname)
for (i = 0; i < size; i++)
{
...
ArrayGetString(g_hclass2_clawmodel, i, buffer, charsmax(buffer))
...
}

Użytkownik skuziak edytował ten post 30.10.2012 19:58

  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.11.2012 13:20

Zmienna g_hclass2_clawmodel nie przechowuje poprawnego handlera do tablicy dynamicznej. Pokaż miejsce w którym umieściłeś ten kod (w jakiej funkcji) i miejsce gdzie masz g_hclass2_clawmodel = ArrayCreate(....

Nie przypisujesz w żadnym innym miejscu przez przypadek wartości do g_hclass2_clawmodel?

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 05.11.2012 13:21

  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych