Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zapis i przydzielanie broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 29.10.2012 21:35

Witam, otóż chce zrobić w moim "modzie", że broń gracza zapisuje się na nową mapę w fvaulcie i nie wiem jaki format przyjmie ID broni w formacie. Mam zmienna która odpowiada za bron gracza g_PlayerWeapon[33]; oraz funkcję (nie wiem czy działa w razie co proszę o naprawę jak bd źle :D )

public GiveWeapon(id, weapon)
{
for(weapon=1; weapon < 32; weapon++)
{
if(weapon & g_PlayerWeapons[id])
{
new weaponname[22];
get_weaponname(weapon, weaponname, 21);
fm_give_item(id, weaponname);
}
}
}


Zastosowanie funkcji ma polegać na tym, że można mieć więcej niż jedną broń przypisaną do zmiennej.
g_PlayerWeapons[id] = CSW_AWP | CSW_AK47;

Nie mam pojęcia jakiego formatu. %s czy %d ?
  • +
  • -
  • 0

#2 CBeebies

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 213
Profesjonalista

  • Postów:156
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.10.2012 21:42

Spróbuj z %i
  • +
  • -
  • 1

#3 Szymek^

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 30.10.2012 05:59

tylko czy zmienna ta jest okej czy zapisze sie ammo w niej
  • +
  • -
  • 0

#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 30.10.2012 09:59

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania

do

Scripting AMXX > Pytania
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#5 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 30.10.2012 12:07

1. Ta lista broni jest typu integer, użyj %d i zapiszą się w niej wyłącznie posiadane bronie, ilość amunicji dla każdej broni musisz zapisać oddzielnie.
2. funkcja napisana dobrze, ale po co pobierasz parametr weapon, skoro go później nadpisujesz i wykorzystujesz w ZUPEŁNIE inny sposób? Możesz owszem tak wykorzystać, ale wtedy utwórz weapon jako zmienną lokalną, a nie pobieraj poprzez parametr funkcji, bo to bez sensu... I nazwij funkcję jakoś trafniej, np RestorePlayerWeapons :)
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#6 Szymek^

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 30.10.2012 13:32

Dzięki za pomoc można zamknąć : >

używając %d w pobierzdane będę miał użyć str_to_num czy czego ?

Mógłby ktoś podać jak zrobić zapis amunicji broni gracza ( moze miec wiecej niz 1 bron glowna ) ?
  • +
  • -
  • 0

#7 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 30.10.2012 19:25

%d - d - decimal - system liczb decymalnych (dziesiętnych)
patrz na formatowanie:
Dołączona grafika

funkcja str_to_num() zamienia ciąg znaków (string) na liczbę.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 31.10.2012 10:22

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych