←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prosze o klase komandor i kapitan.

  • +
  • -
cocacola's Photo cocacola 27.10.2012

nazwa-Komandor(Premium).na flage ADMIN_LEVEL_F
opis-Natychmiastowe zabicie z noża,zmiejszona widoczność z AWP (dmg+int)
bronie =famas,awp
zdrowie = 60
inteligencja = 0
wytrzymalosc = 0
kondycja-30


nazwa-Kapitan(Premium).ADMIN_LEVEL_F
opis-ma 1/1 z awp ,1/2 z he
bronie-ak47,AWP,HE
zdrowie-15
inteligencja-10
wytrzymałość-40
kondycja-35
Quote

Emil29's Photo Emil29 27.10.2012

Kapitan:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Kapitan(Premium)";
new const opis[] = "ma 1/1 z awp ,1/2 z he,";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 40;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}[


Edited by Emil29, 27.10.2012 08:18.
Quote

  • +
  • -
cocacola's Photo cocacola 27.10.2012

ej dałbys w sma. i w amxx ?? bo cos nie moge skompilować
Quote

Emil29's Photo Emil29 27.10.2012

Łap

Attached Files

Quote

  • +
  • -
GoldenKill's Photo GoldenKill 27.10.2012

Komandor

Attached Files

Quote

  • +
  • -
cocacola's Photo cocacola 27.10.2012

DestaN nie działa dmg + inta
Quote

  • +
  • -
GoldenKill's Photo GoldenKill 27.10.2012

Ale dmg + inta z awp ?
Quote

  • +
  • -
cocacola's Photo cocacola 28.10.2012

tak
Quote

  • +
  • -
GoldenKill's Photo GoldenKill 28.10.2012

To proszę dodatkowe dmg + int na awp

Attached Files

Quote

  • +
  • -
cocacola's Photo cocacola 29.10.2012

Sorki DestaN że cie tak wykorzystuje ale nie działa :C
Quote

  • +
  • -
GoldenKill's Photo GoldenKill 29.10.2012

Dmg jest dodane ale jest że dostajesz 1 dmg + inta 5 pkt = 1 dmg dodatkowy
Quote

  • +
  • -
cocacola's Photo cocacola 30.10.2012

Nie wiem czy pamientasz ale robiles mi klase prokomandos. i ustaw takie dmg jakie tam som. :D

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	   
new const nazwa[]   = "ProKomandos(MAX)";
new const opis[]    = "klasa ma AWP (dmg+int), na nożu jego widoczność spada do 5 z 255, 2 podskoki. 1/1 z noża prawy przycisk. ";
new const bronie    = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = -20;
new const wytrzymalosc = 70;
   
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[ProKomandos(MAX)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

    ma_klase[id] = true;
  
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 1;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
   
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
       
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
       
    return HAM_IGNORED;
}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}
Quote

  • +
  • -
GoldenKill's Photo GoldenKill 30.10.2012

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Komandor(Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noża,zmiejszona widoczność z AWP (dmg+int)";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = -30;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Komandor(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_AWP )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 120);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


To proszę
Quote

  • +
  • -
cocacola's Photo cocacola 30.10.2012

a umiesz tak ustawić żeby 1inta=2dmg z awp :D
Quote

  • +
  • -
koperek790's Photo koperek790 27.07.2013

a umiesz tak ustawić żeby 1inta=2dmg z awp  :)

Robią Ci klasy to jeszcze źle 

Quote