Prosze o klase komandor i kapitan.
cocacola
27.10.2012
nazwa-Komandor(Premium).na flage ADMIN_LEVEL_F
opis-Natychmiastowe zabicie z noża,zmiejszona widoczność z AWP (dmg+int)
bronie =famas,awp
zdrowie = 60
inteligencja = 0
wytrzymalosc = 0
kondycja-30
nazwa-Kapitan(Premium).ADMIN_LEVEL_F
opis-ma 1/1 z awp ,1/2 z he
bronie-ak47,AWP,HE
zdrowie-15
inteligencja-10
wytrzymałość-40
kondycja-35
opis-Natychmiastowe zabicie z noża,zmiejszona widoczność z AWP (dmg+int)
bronie =famas,awp
zdrowie = 60
inteligencja = 0
wytrzymalosc = 0
kondycja-30
nazwa-Kapitan(Premium).ADMIN_LEVEL_F
opis-ma 1/1 z awp ,1/2 z he
bronie-ak47,AWP,HE
zdrowie-15
inteligencja-10
wytrzymałość-40
kondycja-35
Emil29
27.10.2012
Kapitan:
Edited by Emil29, 27.10.2012 08:18.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Kapitan(Premium)";
new const opis[] = "ma 1/1 z awp ,1/2 z he,";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 40;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}[
Edited by Emil29, 27.10.2012 08:18.
GoldenKill
29.10.2012
Dmg jest dodane ale jest że dostajesz 1 dmg + inta 5 pkt = 1 dmg dodatkowy
cocacola
30.10.2012
Nie wiem czy pamientasz ale robiles mi klase prokomandos. i ustaw takie dmg jakie tam som. 

#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "ProKomandos(MAX)"; new const opis[] = "klasa ma AWP (dmg+int), na nożu jego widoczność spada do 5 z 255, 2 podskoki. 1/1 z noża prawy przycisk. "; new const bronie = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = -20; new const wytrzymalosc = 70; new skoki[33]; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)) { client_print(id, print_chat, "[ProKomandos(MAX)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 1.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }
GoldenKill
30.10.2012
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Komandor(Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noża,zmiejszona widoczność z AWP (dmg+int)";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = -30;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Komandor(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_AWP )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 120);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
To proszę
koperek790
27.07.2013
a umiesz tak ustawić żeby 1inta=2dmg z awp
Robią Ci klasy to jeszcze źle