Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa za kamienie.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 bakmjp

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:54
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:Łomza
Offline

Napisano 26.10.2012 19:49

Witam czy mógł by mi ktoś pomóc z dodaniem do klasy którą stworzyłem tak aby było można ją kupić za kamienie?
Klasa SLegio jest tak jak Legionista tylko chciałbym aby to było za 750 a legionista za 400 tak jak jest.

Aha oraz nie mogę otworzyć menu z klasami kupionymi.
a dokładnie chodzi o ten kod. Co robię źle.

public select_class3(id)
{
new text1[512]

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<9)

format(text1, 511,"\yWybierz^n\r1.\wLegionista Lev :%i^n\r2. \dSLegio Lev :%i^n\r3.\yWroc^n^n",player_class_lvl[id][19],player_class_lvl[id][ILE_KLAS+1])

show_menu(id, keys,text1, -1, "Legionistaryta")
}
public select_class_menu4(id, key)
{
reset_class_moc(id)
client_cmd(id, "spk diablosound/wybierz");

switch(key)
{

case 0:
{
player_class[id] = Legionista
c_jump[id] = 2
LoadXP(id, player_class[id])

}
case 1:
{
player_class[id] = SLegio
g_piorun[id] = 1
c_lecz[id] = 14
c_antyarchy[id] = 1
g_haskit[id] = 1
c_respawn[id] = 3
c_jump[id] = 6
LoadXP(id, player_class[id])

}
case 9:
{
select_class(id)
}

}
otwarte_menu[id] = false
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


update

Załączone pliki


Użytkownik bakmjp edytował ten post 26.10.2012 19:48

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych