No to tak plugin działa ale nie w pełni:
Chciałbym aby :
- komende /monster /monsteroff można było użyć raz na rundę.
- Grawitacja nie działa prawidłowo (w ogóle nie mogę skakać jest tak jakby nie bylo grawitacji)
- Model Potrowa się nie pobiera (wrzucony do /models/player/monster12.mdl
- Zablokowanie kupna broni gdy jest się potworem
Z powodu że mam problem z dodaniem code daje wklejke: http://amxx.pl/pastebin/9bbof7du7g0s/</p>
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.10.2012 19:24
Użytkownik WSP3S edytował ten post 25.10.2012 19:39
#2
Napisano 25.10.2012 22:08
Co do modelu to napisałem, że nie wiem czy będzie działać, bo pierwszy raz spróbowałem zrobić ustawienie cvarem
Jeśli będzie działać model napisz a dorobię pozostałe opcje.
sprawdź:
Jeśli będzie działać model napisz a dorobię pozostałe opcje.
sprawdź:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AztekHQS"
new pCvarHP, pCvarGravity, pCvarSpeed, pCvarModel
new bool: Uzyl = false
new cvar[32]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /monster", "Dodaj")
register_clcmd("say /monsteroff", "Usun")
register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")
pCvarHP = register_cvar("amx_monster_health", "10000")
pCvarGravity = register_cvar("amx_monster_gravity", "500.0")
pCvarSpeed = register_cvar("amx_monster_speed", "300.0")
pCvarModel = register_cvar("amx_monster_model", "monster12")
}
public plugin_precache() {
static nazwa[128]
get_pcvar_string(pCvarModel, cvar, 31)
formatex(nazwa, 127, "models/player/%s/%s.mdl", cvar, cvar)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, nazwa)
}
public KoniecRundy() Uzyl = false
public Dodaj(id) {
if(!has_flag(id, "a")) return PLUGIN_HANDLED
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(pCvarHP))
fm_set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pCvarGravity))
get_pcvar_string(pCvarModel, cvar, 31)
cs_set_user_model(id, cvar)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarSpeed))
Uzyl = true
return PLUGIN_HANDLED
}
public Usun(id) {
if(!has_flag(id, "a")) return PLUGIN_HANDLED
fm_set_user_health(id, 100)
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
cs_reset_user_model(id)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
fm_set_user_maxspeed(id, 250.0)
Uzyl = false
return PLUGIN_HANDLED
}
Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
IP: 31.186.83.208:27043
#3
Napisano 26.10.2012 07:01
Sprawdzę jak wrócę z pracy, teraz łap + za to że wczesniej zrobiłeś ale tamten temat został zamknięty.
Kompilator podał warring.
Słuchaj jeżeli jest problem z cvarem do modelu to poprostu standardowo daj model w
models/players/bp/monster12.mdl
[uwaga='benio101']Posty zostały połączone[/uwaga]
Kompilator podał warring.
Słuchaj jeżeli jest problem z cvarem do modelu to poprostu standardowo daj model w
models/players/bp/monster12.mdl
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team monster.sma(64) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "Uzyl" Header size: 628 bytes Code size: 3420 bytes Data size: 1848 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=779 cells (3116 bytes) Total requirements: 22280 bytes 1 Warning. Done.Jakbyś mógł popraw wszystko reszte bo model to jest najmniej potrzebny
[uwaga='benio101']Posty zostały połączone[/uwaga]
Użytkownik benio101 edytował ten post 26.10.2012 19:20
#4
Napisano 27.10.2012 13:47
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AztekHQS"
new pCvarHP, pCvarGravity, pCvarSpeed
new bool: Uzyl = false
new const model[] = "monster12"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /monster", "Dodaj")
register_clcmd("say /monsteroff", "Usun")
register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")
pCvarHP = register_cvar("amx_monster_health", "10000")
pCvarGravity = register_cvar("amx_monster_gravity", "500.0")
pCvarSpeed = register_cvar("amx_monster_speed", "300.0")
}
public plugin_precache() {
static nazwa[128]
formatex(nazwa, 127, "models/player/%s/%s.mdl", model, model)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, nazwa)
}
public KoniecRundy() Uzyl = false
public Dodaj(id) {
if(!has_flag(id, "a")) return PLUGIN_HANDLED
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(pCvarHP))
fm_set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pCvarGravity))
cs_set_user_model(id, model)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarSpeed))
Uzyl = true
return PLUGIN_HANDLED
}
public Usun(id) {
if(!has_flag(id, "a")) return PLUGIN_HANDLED
if(Uzyl) {
fm_set_user_health(id, 100)
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
cs_reset_user_model(id)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
fm_set_user_maxspeed(id, 250.0)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
IP: 31.186.83.208:27043
#5
Napisano 28.10.2012 12:34
Model działa i się pobrał.
Ale:
- Nadal moge użyc komendy /monster 2x
- Nadal grawitacja nie działa (Tzn mam cały czas tak jakby grawitacje taką że nie moge skakać a gdy schodze np po schodach to spadam z prędkością jak bym miał SH)
- Kiedy kogoś zabije to moge podnieść jego bron. Chce aby monster mial tylko kose zawsze! nie mogł podnosić innych broni.
Masz już + za kolejny etap który zrobiłeś.
Ale:
- Nadal moge użyc komendy /monster 2x
- Nadal grawitacja nie działa (Tzn mam cały czas tak jakby grawitacje taką że nie moge skakać a gdy schodze np po schodach to spadam z prędkością jak bym miał SH)
- Kiedy kogoś zabije to moge podnieść jego bron. Chce aby monster mial tylko kose zawsze! nie mogł podnosić innych broni.
Masz już + za kolejny etap który zrobiłeś.
#6
Napisano 28.10.2012 19:48
Nie wiem co chcesz tym pluginem osiągnać, nawet nie opisałeś go dokładnie.
Kto dostaje HP, Speed ITD...
Kto dostaje HP, Speed ITD...
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AztekHQS"
new pCvarHP, pCvarGravity, pCvarSpeed
new bool:Wlaczony = false
new bool:Monster[33] = false
new Speed[33] = false
new const model[] = "monster12"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /monster", "Dodaj")
register_clcmd("say /monsteroff", "Usun")
register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni")
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni")
register_forward(FM_CmdStart, "Stalosci")
pCvarHP = register_cvar("amx_monster_health", "10000")
pCvarGravity = register_cvar("amx_monster_gravity", "500.0")
pCvarSpeed = register_cvar("amx_monster_speed", "300.0")
}
public plugin_precache() {
static nazwa[128]
formatex(nazwa, 127, "models/player/%s/%s.mdl", model, model)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, nazwa)
}
public KoniecRundy() {
for(new id = 1; id <= get_maxplayers(); id++) {
if(is_user_connected(id) && Wlaczony) {
Monster[id] = false
Speed[id] = 6
}
}
Wlaczony = false
}
public DotykBroni(weapon, id) {
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED
if(Monster[id]) return HAM_SUPERCEDE
return HAM_IGNORED
}
public Stalosci(id, uc_handle, seed) {
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) {
if(Wlaczony && Speed[id] == 1) {
fm_set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pCvarGravity))
fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarSpeed))
if(Monster[id]) engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
return FMRES_IGNORED
}
return FMRES_HANDLED
}
public Dodaj(id) {
if(!has_flag(id, "a") || Wlaczony) return PLUGIN_HANDLED
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(pCvarHP))
cs_set_user_model(id, model)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
Wlaczony = true
Monster[id] = true
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i)) Speed[id] = 1
return PLUGIN_HANDLED
}
public Usun(id) {
if(!has_flag(id, "a") || !Monster[id] || !Wlaczony) return PLUGIN_HANDLED
fm_set_user_health(id, 100)
cs_reset_user_model(id)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
Monster[id] = false
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i)) Speed[id] = 6
return PLUGIN_HANDLED
}
Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
IP: 31.186.83.208:27043
#7
Napisano 29.10.2012 17:11
Plugin miał działać tak że po wpisaniu /monster
Ustawia się nam:
Grawitacja - Cvarem ustawiana
Szybkość - Cvarem ustawiana
HP - Cvarem ustawiana
Model
Posiada tylko nóż
Gdy mamy monstera nie można użyć ponownie komendy /monster
Gdy mamy monstera nie można podnośić żadnych innych broni
Gdy wpiszemy /monsteroff cofa nam wszystkie dane atrybuty
Ustawia się nam:
Grawitacja - Cvarem ustawiana
Szybkość - Cvarem ustawiana
HP - Cvarem ustawiana
Model
Posiada tylko nóż
Gdy mamy monstera nie można użyć ponownie komendy /monster
Gdy mamy monstera nie można podnośić żadnych innych broni
Gdy wpiszemy /monsteroff cofa nam wszystkie dane atrybuty
#8
Napisano 01.11.2012 09:20
Poprawi ktoś?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja
Modyfikacja
kilka modyfikacji/integracji blockmaker/expmodNapisany przez fandyPND, 08.08.2024 modyfikacja |
|
||||
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych