Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie chce mutować graczy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 AztekHQS

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:279
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.10.2012 21:45

Witam.

Napisałem perm mute (mutuje gracza na zawsze) z zapisem do vault, zwykłe mute (do końca mapy) oraz że gracz może mutować innych (do końca mapy)
Perm mute i zwykłe mute - tylko admin

Problem polega na tym, że graczy 'mutuje' ale dalej mogą używać mikrofonu (słychać ich)
Nie mam pojęcia czemu.

public fw_SetClientListening(iReceiver, iSender, bool:bListen) {
if(!(1 <= iReceiver <= maxpl) || !is_user_connected(iReceiver) || !(1 <= iSender <= maxpl) || !is_user_connected(iSender)) return FMRES_IGNORED

if(get_user_flags(iSender) & ADMIN_KICK && call_admin[iSender] && admin_mowi) {
engfunc(EngFunc_SetClientListening, iReceiver, iSender, true)
forward_return(FMV_CELL, true)
return FMRES_SUPERCEDE
}
if(AdminToAdmin[iSender]) {
if(get_user_flags(iReceiver) & ADMIN_KICK) {
engfunc(EngFunc_SetClientListening, iReceiver, iSender, true)
forward_return(FMV_CELL, true)
return FMRES_SUPERCEDE
}
engfunc(EngFunc_SetClientListening, iReceiver, iSender, false)
forward_return(FMV_CELL, false)
return FMRES_SUPERCEDE
}
if(is_user_alive(iSender) && get_user_team(iSender) == 2 && is_user_alive(iSender) && !admin_mowi) {
engfunc(EngFunc_SetClientListening, iReceiver, iSender, true)
forward_return(FMV_CELL, true)
return FMRES_SUPERCEDE
}
if(is_user_alive(iSender) && get_user_team(iSender) == 1 && !admin_mowi && mikro_tt) {
engfunc(EngFunc_SetClientListening, iReceiver, iSender, true)
forward_return(FMV_CELL, true)
return FMRES_SUPERCEDE
}
if(is_user_alive(iSender) && is_user_alive(iReceiver) && get_user_team(iSender) == 1 && get_user_team(iReceiver) == 1 && viptt_mowi) {
engfunc(EngFunc_SetClientListening, iReceiver, iSender, true)
forward_return(FMV_CELL, true)
return FMRES_SUPERCEDE
}
if(!is_user_alive(iSender) && !is_user_alive(iReceiver)) {
engfunc(EngFunc_SetClientListening, iReceiver, iSender, true)
forward_return(FMV_CELL, true)
return FMRES_SUPERCEDE
}
if(Muted[iReceiver][iSender]) {
engfunc(EngFunc_SetClientListening, iReceiver, iSender, false)
forward_return(FMV_CELL, false)
return FMRES_SUPERCEDE
}
if(g_Muted[iSender]) {
engfunc(EngFunc_SetClientListening, iReceiver, iSender, false)
forward_return(FMV_CELL, false)
return FMRES_SUPERCEDE
}
if(PermMute[iSender]) {
engfunc(EngFunc_SetClientListening, iReceiver, iSender, false)
forward_return(FMV_CELL, false)
return FMRES_SUPERCEDE
}
engfunc(EngFunc_SetClientListening, iReceiver, iSender, false)
return FMRES_SUPERCEDE
}


Proszę o pomoc.
Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych