Sniper Elite Mod
ToRRent
24.10.2012
Zasady są proste,
jest jeden sniper (TT)
- 200 HP
- 200 AP
- nielimitowane magazynki,
- regeneracja hp za każdego fraga
- bullet cam przy headshocie (do ustawienia cvarem)
vs. CT
- z pistoletami (można wymienić swoje snajperskie punkty na lepsze wyposażenie)
- z autorespawnem
Zadaniem snipera jest przetrwać jak najdłużej i zabić jak najwięcej wrogów, punkty zdobywa się poprzez takie czynniki:
- Czas przetrwania (1 pkt przyznawany jest w zależności od tego ile osób na serwie np. 1-4 osób pkt co 6 sek. czyli im więcej przeciwników tym szybciej punkty się zdobywa za przetrwanie)
- Fragi / Headshot * Combo (po każdym zabiciu rośnie współczynnik combo, jeżeli zwlekamy z zabijaniem, combo opada)
ten kto zabije tt stanie się sniperem w następnej rundzie
Aktualnie pracuje nad pierwszym trybem gry: "Arkadowy Oldschool Suko", następnym krokiem będzie tryb "Zabij Hitlera"
Jak widać modzik prosty, łatwy i przyjemny bez żadnych klas, lvl itp. Ten mod głównie widzę na serwerach FFa / 4Fun pod 1-2 mapki tak żeby nieco urozmaicić content serwera

Mod będzie się wyróżniał tym że pojawią się nowe bronie na podstawie klonowania podstawowych więc zabijanie z as50, aw50, spasa i wielu innych będzie możliwe

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 27.10.2012 12:45
Nestea****Lemon
24.10.2012

d0naciak
24.10.2012
"Na serwer weszedl d0n tHe Pr0oo za najlepszymi statystykami na serwerze ! (53 zabojstwa)"
ToRRent
24.10.2012

Fili:P
24.10.2012
To nie ma sensuten kto zabije ct stanie się sniperem w następnej rundzie
EMINEM
24.10.2012
To nie ma sensuten kto zabije ct stanie się sniperem w następnej rundzie
ma sens.
jak dla mnie extra

tylko najlepiej zrobić jakieś HUD i będzie tam nick oraz czas gracza ile był w czasu Sniperem

Barto_12_SAS
24.10.2012
To byłyby zbyt "proste" mapy , bo :Może jakieś specjalne mapy? Np z jakimiś wierzami itd.
- snajper za wszelką cenę próbowałby się dostać na jedną z wież
- jeżeli przeciwnik ma przewagęgrubo 5 vs 1 to uważam, że to najlepszy sposób , by się "wystawić" drużynie przeciwnej
ToRRent
25.10.2012
Co x sek. Przetrwania bedzie pkt (x zalezny od liczby graczy, im wiecej tym szybciej), za fraga 3p, head 5, oprocz tego bedzie wskaznik combo jezeli w szybkim tempie zabijemy nastepnego

O hud sie nie martwcie bo bedzie wystarczajaco duzo opcji ktorymi bedzie mozna zarzadzac, kto co chce miec pokazane

Fili:P czyli chcesz randoma ?
Barto 2kmod ma sie dobrze i progress jakim sa nowe bronie idzie dosc szybko

Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
Fili:P
25.10.2012
ToRRent
25.10.2012
Dzięki za wyłapanie literówkiNie ale "ten kto zabije ct zostanie tt", a tylko tt ( sniper ) może zabić ct .
EDIT: Update informacji w pierwszym poście
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 27.10.2012 12:46
Nestea****Lemon
01.11.2012
ToRRent
01.11.2012


wiwi249
23.02.2014
Proponuję zamiast wystrzału zespawnować byt (coś jak w Paintball mod), ustawic mu grawitacje itp, slyszalem, ze mozna jakos tez sztucznie wiatr dodac zawsze to utrudnienie...
RasiaQ
28.02.2014
bullet cam przy headshocie (do ustawienia cvarem)
I masz mnie jako gracza
Ogólnie mod podoba mi się Może być ciekawie
wiwi249
06.03.2014
Mam jeszcze jedną sugestię, można by było zrobić to na levele, za level odblokowywana nowa snajperka. Mozna zrobic z 10 snajperek, o roznych wlasciwosciach ( w tym półautomaty ). Mam w planach napisanie teraz drobnego weaponmoda na własne potrzeby, jakbyście mieli modele snajperek to moge sie pobawic w zaprogramowanie tego wszystkiego, to mi sie przyda. I moge udostępnić model gracza dla snajpera, mam fajny port z COD4 snajpera w Ghillie Suit.
Wygląda on tak, widać że to snajper, ponadto sam model pozwala na fajne chowanie się w krzakach na mapach.
Portowania broni się nie podejmę, bo to mnie przyprawia o ból d*py... Jak coś mogę też pomóc to kodowac, jak wspominałem. Tak samo z pociskami i grawitacją