Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Problem] Przez Klase wywala z serwera!

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 22.10.2012 17:14

Witam otoz od wczoraj gdy wgralem klase soldat wywala z serwera po kilkonastych sekundach
Wszystko bylo dobrze tylko jak wgralem soldata ;(

Otoz tak, zobaczylem ze cos w klasie jest zlego
log:
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: no precache: models/CsNaxcod/w_knife.mdl

Widac ze to:
public fw_SetModel(entity, model[])
{
				if(!pev_valid(entity))
								return FMRES_IGNORED

				if(!equali(model, "models/w_m4a1.mdl")&&!equali(model, "models/w_deagle.mdl")&&!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
								return FMRES_IGNORED;

				new entityowner = pev(entity, pev_owner);

				if(!ma_klase[entityowner])  
								return FMRES_IGNORED;

				if(equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))
								 engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_deagle.mdl")
				else if(equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))
								 engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_knife.mdl")

				return FMRES_SUPERCEDE
}

A to cala klasa:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= gMaxClients)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[]   = "Soldat (Premium)";
new const opis[]		= "Dostajesz Golden M4a1, Golden deagle + 2x wieksze obrazenia oraz Golden Noz, po wybraniu go jestes bardzo szybki!";
new const bronie		= (1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
		register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

		register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
		register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}

public cod_class_enabled(id)
{
				ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
				ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
				precache_model("models/CsNaxcod/soldat/p_m4a1.mdl");
				precache_model("models/CsNaxcod/soldat/v_m4a1.mdl");
				precache_model("models/CsNaxcod/soldat/p_deagle.mdl");
				precache_model("models/CsNaxcod/soldat/v_deagle.mdl");
				precache_model("models/CsNaxcod/soldat/p_knife.mdl");
				precache_model("models/CsNaxcod/soldat/v_knife.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
								new weapon = read_data(2);

								if(ma_klase[id])
								{
																if(weapon == CSW_M4A1)
																{
																								set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/CsNaxcod/soldat/v_m4a1.mdl")

																								set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/CsNaxcod/soldat/p_m4a1.mdl")
										}

								if(weapon == CSW_DEAGLE )
																{
																								set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/CsNaxcod/soldat/v_deagle.mdl")

																								set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/CsNaxcod/soldat/p_deagle.mdl")
										}

								if(weapon == CSW_KNIFE)
																{
																								set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/CsNaxcod/soldat/v_knife.mdl")

																								set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/CsNaxcod/soldat/p_knife.mdl")

																}
								}

}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
				if(!pev_valid(entity))
								return FMRES_IGNORED

				if(!equali(model, "models/w_m4a1.mdl")&&!equali(model, "models/w_deagle.mdl")&&!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
								return FMRES_IGNORED;

				new entityowner = pev(entity, pev_owner);

				if(!ma_klase[entityowner])  
								return FMRES_IGNORED;

				if(equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))
								 engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_deagle.mdl")
				else if(equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))
								 engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_knife.mdl")

				return FMRES_SUPERCEDE
}


proszę O POPRAWIENIE KLASY!!

ZA POMOC BEDA ++

Użytkownik Jotpe edytował ten post 22.10.2012 17:16

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 22.10.2012 17:51

Dodaj pod
precache_model("models/CsNaxcod/soldat/v_knife.mdl");

to
precache_model("models/CsNaxcod/soldat/w_knife.mdl");

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 22.10.2012 18:36

Ale ja nie chce w_knife.mdl
chce tylko
v_nazwa.mdl
p_nazwa.mdl

PS. A od razu to modelu w_knife nie mam w folderze soldat

Użytkownik Jotpe edytował ten post 22.10.2012 18:41

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#4 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:560
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 28.10.2012 14:11

... dodaj to co mówił CheQ + skopiuj sobie te p_nazwa.mdl i zmien na w_nazwa.mdl i tyle - na jedno wyjdzie - bo p_... w_.... v_... to podstawa:D
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych