Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse

Zdjęcie

[TF2] Extra Viewmodel Fixes

• Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

Admin :)

• Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

Napisano 21.10.2012 12:10

This plugin adds viewmodels for the Pip-boy, the Robro 3000, the Quadwrangler, and the Balloonicorn. For the two floaty items, it makes 'em visible to you without being in thirdperson. For the two arm-attached ones, it, of course, attaches them to your viewmodel hands (by "you" I mean to each player that has them equipped).Cvars:tf_vmfix_version 1.0 - Version cvar, don't touch.tf_vmfix_enable 15 - Add up the following numbers for whichever viewmodels you want enabled: 1-Pipboy, 2-Quadwrangler, 3-Robro, 4-BalloonicornRequires the gamedata file from [TF2Items] Randomizer. The file is named tf2items.randomizer.txt.The Pip-boy and Quadwrangler models are custom models and WILL require that you put them up on the server and the download server. The files are in the zip file, and the 'bz2' subfolder has the files bzipped for fastDL servers. If you decide not to include either one of these, it will be ignored by the plugin.The custom Pip-boy model is a rerigging done by Sparkwire, and the custom Quadwrangler model is a rerigging done by LilRobot. Both were asked for permission before this was posted.Previous plugin views - nurp Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (tf_viewmodel_fixes.sp - 6.9 KB) Dołączona grafika tf_vm_fixes.zip (461.0 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych