Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Alternative End Round Sounds jak i roundsound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pirax

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
Offline

Napisano 30.04.2008 10:48

Witam.

Próbowałem już z Alternative End Round Sounds jak i roundsound ktory sam przerobiłem na mp3.

Wiec, moj problem polega na tym, że kiedy kończy sie runda muzyka zaczyna grac, lecz po respawnie przestaje. :/
Np. Sciezka dzwiekowa ma trwac 14 sek, ale jest ucinana przez respawn do kilku sekund.
Taki problem nie wystepuje w przypadku wave.

Oto plik roundsound.sma

//RoundSound.amxx

#include <amxmodx>

public plugin_init() 
{ 
  register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  
}

public t_win()
{
  new rand = random_num(0,4)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/pirax/tt1")
    case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/pirax/tt2")
    case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/pirax/tt3")
    case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/pirax/tt4")
    case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/pirax/tt5")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
  new rand = random_num(0,4)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/pirax/ct1")
    case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/pirax/ct2")
    case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/pirax/ct3")
    case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/pirax/ct4")
    case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/pirax/ct5")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache() 
{
  precache_generic("sound/pirax/tt1.mp3")
  precache_generic("sound/pirax/tt2.mp3") 
  precache_generic("sound/pirax/tt3.mp3") 
  precache_generic("sound/pirax/tt4.mp3") 
  precache_generic("sound/pirax/tt5.mp3") 
  precache_generic("sound/pirax/ct1.mp3") 
  precache_generic("sound/pirax/ct2.mp3") 
  precache_generic("sound/pirax/ct3.mp3") 
  precache_generic("sound/pirax/ct4.mp3") 
  precache_generic("sound/pirax/ct5.mp3") 

  return PLUGIN_CONTINUE
}

proszę o pomoc.

Pozdrawiam. :]
  • +
  • -
  • 0

#2 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 30.04.2008 12:06

wydaje mi się, że to nie jest wina tego pluginu tylko jakiegoś innego który działa na początku rundy i ma w kodzie
client_cmd(0,"stopsound")
lub coś w tym stylu..

#3 Pirax

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
Offline

Napisano 30.04.2008 12:57

Wielkie dzięki za pomoc miałeś rację. :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych