dllfunc(DLLFunc_Think, ent);I kiedy tego używamy
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.10.2012 20:50
dllfunc(DLLFunc_Think, ent);I kiedy tego używamy
Napisano 19.10.2012 21:40
Napisano 19.10.2012 22:04
Napisano 19.10.2012 23:00
DLLFunc_ThinkWywoływać to se mogę nie wiedząc co...
Napisano 20.10.2012 00:15
Napisano 20.10.2012 07:51
public RemoveWeapon(ent, model[]){ new classname[32]; entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31); if(equal(classname, "weaponbox")){ if(!equal(model, "models/w_backpack.mdl")) { set_task(25.0, "RemoveWeapon_Handle", ent); return FMRES_HANDLED; } } if(equal(classname, "weapon_shield")){ SafeRemoveEntity(ent); return FMRES_HANDLED; } return FMRES_IGNORED; } public RemoveWeapon_Handle(ent){ if(!is_valid_ent(ent)) return; dllfunc(DLLFunc_Think, ent); }
Napisano 20.10.2012 16:23
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych