dllfunc(DLLFunc_Think, ent);I kiedy tego używamy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
DLLFunc_Think, do czego służy?
Temat rozp. Czaso Umilacz, 19.10.2012 20:50
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.10.2012 20:50
Jak w temacie, do czego:
#2
Napisano 19.10.2012 21:40
Widziałem to kiedyś w sma pb, ale nie wiem do czego to służy
Sam kiedyś się nad tym zastanawiałem
Wg mnie coś z modelem/ albo byty?
Wg mnie coś z modelem/ albo byty?
#3
Napisano 19.10.2012 22:04
Że byty to ja tez wiem, ale co z nimi
#5
Napisano 19.10.2012 23:00
To wiem, ale od czego konkretnie jest ta funkcja:
DLLFunc_ThinkWywoływać to se mogę nie wiedząc co...
#6
Gość_21977_*
Napisano 20.10.2012 00:15
Wywołuje proces "myślenia" u bytu.
#7
Napisano 20.10.2012 07:51
public RemoveWeapon(ent, model[]){
new classname[32];
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);
if(equal(classname, "weaponbox")){
if(!equal(model, "models/w_backpack.mdl"))
{
set_task(25.0, "RemoveWeapon_Handle", ent);
return FMRES_HANDLED;
}
}
if(equal(classname, "weapon_shield")){
SafeRemoveEntity(ent);
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
public RemoveWeapon_Handle(ent){
if(!is_valid_ent(ent))
return;
dllfunc(DLLFunc_Think, ent);
}
Kolejne pytanie, dlaczego wywołanie procesu "myślenia" na broni lezącej na ziemi po jak widać u mnie pewnym czasie, wywołuje "zniknięcie" bytu?
#8
Gość_21977_*
Napisano 20.10.2012 16:23
Dlatego, że standardowym "myśleniem" bytu klasy weaponboxa (nie broni u gracza) jest właśnie jej zniknięcie, czyt. https://forums.allie...891&postcount=2
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod














