Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sg tylko na jednej mapce.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 silversurfer

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 10.04.2009 15:24

Witajcie napisałem taki plugin
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("sg","666","silversurfer")
register_event("CurWeapon","sg","be","1= 1","2!29")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public sg(id) {
engclient_cmd(id,"smokegrenade") 
}

Jest on prosty w budowie i takowy ma być, zastanawia mnie jedno czy mogę ustalić na jakiej mapie ma on działać w kodzie pluginu czy muszę kombinować (poradnik q2 w którym opisał jak zrobić, aby plugin działał na danej mapie) ?
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.04.2009 15:26

możesz zrobić coś takiego:
new mapname[32]
get_mapname(mapname, 31)
if (!equali(mapname, "nazwa_mapy"))   pause("a")

  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 10.04.2009 15:53

#include <amxmodx> 

public plugin_init() 
{ 
register_plugin("sg","666","silversurfer") 

new mapname[32] 
get_mapname(mapname, 31)
if(equali(mapname, "nazwa_mapy"))
{
    register_event("CurWeapon","sg","be","1= 1","2!29")
}
return PLUGIN_CONTINUE 
}
 
public sg(id) { 
engclient_cmd(id,"smokegrenade") 
}

PS. Nie pamietam czy jak sie uzyje pause to przy nastepnej rundzie sam sie odpausuje :?
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.04.2009 16:00

Miczu, no można i tak, ale pause("a") jest równie skuteczne(zwłaszcza jeżeli chodzi o bardziej rozbudowane pluginy) i sprawdzone ;)
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
  register_plugin("sg","666","silversurfer")
  register_event("CurWeapon","sg","be","1= 1","2!29")

  new mapname[32]
  get_mapname(mapname, 31)
  if (!equali(mapname, "nazwa_mapy"))
    pause("a")

  return PLUGIN_CONTINUE
}

public sg(id) {
  engclient_cmd(id,"smokegrenade")
}

  • +
  • -
  • 0

#5 silversurfer

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 10.04.2009 19:52

Ok dzięki przetestuje.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych