Escape Mod
Nestea****Lemon
20.10.2012
Własnie mam dylemat ponieważ myślałem że można zrobić coś jak zombie escape lecz w innym wydaniu , np. że gracze TT ( zombie ) muszą dojść do określonego celu , jeżeli im to się uda to CT ( ludzie ) przegrywają , Zombie mają autorespawn ...... nie wiem czy to ma sens , czy może lepiej poprostu że zwykli TT ( ludzie ) muszą dojść do flagi i uciec z mapy ? Doradźcie mi ..
ToRRent
21.10.2012
zamiast kopiować właśnie tego zombie escape to bym coś bardziej kombinował z twoją koncepcją, wydaje mi się to znajome, aaa no tak tryb Siege z Shootmanii lecz można to w cs zrobić
Obrońcy mają tylko pistolety i shotguny, atakujący smg, szturmówki i snajperki, jest kilka celów przez x sek jest rozpoznanie terenu, po jego upływie można podbić cel, obrońcy odradzają się dopiero po podbiciu lub kiedy wszyscy zginą, kiedy wszyscy atakujący nie żyją jest koniec
Obrońcy mają tylko pistolety i shotguny, atakujący smg, szturmówki i snajperki, jest kilka celów przez x sek jest rozpoznanie terenu, po jego upływie można podbić cel, obrońcy odradzają się dopiero po podbiciu lub kiedy wszyscy zginą, kiedy wszyscy atakujący nie żyją jest koniec
Nestea****Lemon
29.11.2012
Pracę nad modem reaktywuję , mod przejdzie kilka zmian wziętych z pomysłu Torrenta na podstawie Shootmanii , otóż :
- atakujący będą mieli tylko smg , szturmówki i snajperki
- obrońcy będą mieli pistolety i shotguny
- na każdej mapie są 2 miejsca do obrony ( flagi )
- obrońcy cały czas się odradzają , a atakujący nie
- za wypadające monety z graczy można będzie kupić bronie specjalne np. Spas-12
- po każdej rundzie następuje zamiana stron
- po rozegranych 5 rundach następuje zmiana mapy
Jeżeli macie jeszcze jakieś ciekawe koncepcje to proszę o napisanie ich......
- atakujący będą mieli tylko smg , szturmówki i snajperki
- obrońcy będą mieli pistolety i shotguny
- na każdej mapie są 2 miejsca do obrony ( flagi )
- obrońcy cały czas się odradzają , a atakujący nie
- za wypadające monety z graczy można będzie kupić bronie specjalne np. Spas-12
- po każdej rundzie następuje zamiana stron
- po rozegranych 5 rundach następuje zmiana mapy
Jeżeli macie jeszcze jakieś ciekawe koncepcje to proszę o napisanie ich......