Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie entu i bytu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 15.10.2012 15:38

Witam , proszę o pokazanie jak zrobić ent i byt.

Opis entu :

Gdy gracz wejdzie w ent to zabija go automatycznie i dostaje on 5 fragow i 2500 $ i pojawia się informacja w HUD na górze :

" Gracz %s uciekl z mapy"

Opis bytu :

Tam gdzie jest postawiony ent to tworzy się byt ( model ) flagi

Użytkownik Nestea****Lemon edytował ten post 15.10.2012 15:49

  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 15.10.2012 16:23

Przecież byt to ent (skrót od ang. entity)

Spoiler


Byty tworzą się tam gdzie celujesz, pierwszy usuwa się przy dotknięciu, drugi nie usuwa się xD, reszte kodu dokończ, nie testowałem go lecz powinien działać.
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 15.10.2012 17:03

Ja w bytach i entach jestem ciemny , 1 raz mam z tym do czynienia i mam prośbę abyś wytłumaczył mi to od początku.

Zrobiłem mape gdzie mam 2 byty o nazwie escape1 i escape2 i chce aby po wejsciu na nie gracz z TT dedał , dostawał 5 fragów , 2500$ i ten napis w HUD
(16.10.2012 14:27):
BYT = ENT (od ang. entity)

  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#4 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 15.10.2012 17:18

Przecież takie coś to już można przy tworzeniu mapy raczej zrobić xD
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 15.10.2012 17:26

ale ja chce zrobić tak aby funkcja wywoływała działanie bytu , ponieważ jest to mi niezbędne ;) , chcę ułatwić sobie późniejsze robienie map ....
  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 15.10.2012 17:37

działanie? To po dotyku rejestrujesz
register_touch("ded", "*", "dotyk_ded")
jak podał K!113r lub register_think
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#7 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 15.10.2012 17:40

czyli jak uzupełnie tamten kod od K!113 to powinno śmigać ? bo już mam tak namieszane w głowie tymi bytami ;P
jeżeli możecie to proszę o uzupełnienie tak jak powinno być ^^
  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.10.2012 14:30

Chcesz stworzyć mechanizm odpowiadający mapom typu es_ ?
Może warto po prostu postawić byt "pola ucieczki" i ew. lekko go zmodyfikować.
W końcu w CSie domyślnie taki istnieje, aktywując tryb ucieczki dla terrorystów.

#9 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 16.10.2012 14:53

@UP : Ja chcę sobie ułatwić późniejszą pracę i nie chcę robić takich zwykłych map es

Dotychczasowo udało mi się zrobić taki kod :

Spoiler

Lecz mam problem , ponieważ flaga się tworzy , lecz gdy gracz wejdzie na flagę to nic się nie dzieje , proszę o pomoc

PS : daję też kod w załączniku

Załączone pliki


Użytkownik Nestea****Lemon edytował ten post 16.10.2012 14:56

  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#10 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 16.10.2012 15:31

Wywal PostThink(id) i zarejestruj moment dotknięcia flagi.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#11 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 16.10.2012 15:52

@UP : A mógłbyś to zrobić ? , bo nie zbyt wiem o co ci chodzi ^^
  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#12 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 16.10.2012 15:54

http://amxx.pl/dokum.../register_touch
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych