Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Fakemeta i parę pytań


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.10.2012 11:04

Co można zmienić/ustawić stałą "TR_flFraction"? Do czego ona służy?

Co się stanie gdy w traceline ustawimy
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);

a potem w "kanapce" w obrażeniach zwiększymy obrażenia i zmienimy typ kamizelki
entity_set_float(this, EV_FL_armortype, 0.0);
entity_set_float(this, EV_FL_armorvalue, 0.0);
SetHamParamFloat(4, 400.0);
return HAM_HANDLED;

Znaczy wiem co się dzieje, ale dziwi mnie to, że jeśli obrażeń nie zmienimy, to pocisk normalnie się odbija, ale jeśli obrażenia zwiększymy, to nic się nie odbija, a chyba tak nie powino być...?
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#2 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 14.10.2012 12:47

TR_flFraction - jest to liczba float od 0.0 do 1.0, jeśli wynosi wartość 1.0 oznacza to że na celowniku gracza nic nie ma, jak wartość różna od 1.0 to znaczy że jest jakiś obiekt na celowniku gracza np. player, wall, skrzynki, itd.

Co się stanie gdy w traceline ustawimy
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);

stanie się to że obojętnie gdzie strzelimy w gracza to ustawi na TR_iHitgroup 8 czyli będzie strzelać jedno miejsce

Co do reszty to za mało kodu jak dla mnie ;)
  • +
  • -
  • 1

#3 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.10.2012 22:00


Co się stanie gdy w traceline ustawimy
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);

stanie się to że obojętnie gdzie strzelimy w gracza to ustawi na TR_iHitgroup 8 czyli będzie strzelać jedno miejsce

To wiem, tutaj chodzi o całość, czyli co się stanie jeśli zrobi się to i wszystko co napisałem niżej.

Ogólnie więcej istotnego kodu nie ma, bo dostaje tylko zgłoszenia, że odbijanie normalnie działa, ale jeśli obrażenia zostaną zmienione, a dokładniej, jeśli ktoś ma item (chodzi o diablo moda) 1/x z jakiejś broni, to wtedy odbijanie nie działa. Tutaj jeszcze podaje więcej kodu, choć tutaj ważniejszy jest opis sytuacji.
public FW_TraceLine(Float:vecStart[3], Float:vecEnd[3], ignoreM, id, trace) {
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

if(!(pev(id, pev_button) & IN_ATTACK))
return FMRES_IGNORED;

new hit = get_tr2(trace, TR_pHit);

if(is_user_alive(hit)) {
if(get_user_team(id) == get_user_team(hit))
return FMRES_IGNORED;

if(ma_klase[hit] && odbijanie[hit]) {
--odbijanie[hit];

set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);

return FMRES_HANDLED;
}
}

return FMRES_IGNORED;
}

"kanapka"
Spoiler

a w itemach po prostu jest losowanie i jeśli jest spełniony warunek to zwraca 2, czyli wykonuje się to
new ret2;
ExecuteForward(g_Forwardy[fw_anti_death], ret2, this);

if(!ret2) {
takedamage[2] = 0.0;
entity_set_float(this, EV_FL_armortype, 0.0);
entity_set_float(this, EV_FL_armorvalue, 0.0);
fNewDamage += get_user_health(this)+1;
}

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 15.06.2013 13:08

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych