Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Menu co spawna


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 13.10.2012 23:51

Cześć,
chciałem przerobić plugin z generatora tak, aby wyskakiwało menu dla VIPów co rundę.
Zrobiłem tyle, lecz nie wiem co dalej:


#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <dhudmessage>

new gMenuVip;

new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], gRound=0;

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "5.1.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "g_VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++)
register_clcmd(g_Langcmd[i],"g_Vips");
register_clcmd("say /vip", "g_ShowMotd");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");

gMenuVip = menu_create ( "VIP Menu", "cMenuVip" );
menu_additem(gMenuVip,"AK + DGL + 4000$");
menu_additem(gMenuVip,"M4 + DGL + 4000$");
menu_additem(gMenuVip,"AWP + DGL + 4000$");
menu_additem(gMenuVip,"+8000$");

menu_setprop(gMenuVip, MPROP_TITLE, "Wybierajac obojetnie ktora opcje \nzawsze dostaniesz wszystkie granaty!")
menu_setprop(gMenuVip, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
}

public SpawnedEventPreVip(id){
if(gRound>=3){
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
switch(item){
case 0: {
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+4000, 1)
}
case 1: {
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+4000, 1)
}
case 2: {
give_item(id, "weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+4000, 1)

}
case 3: {
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+8000, 1)
}
}
if(cs_get_user_money(id)>16000) cs_set_user_money(id, 16000, 1)
}
}


public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B){
client_authorized_vip(id);
}
}

public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_dhudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
show_dhudmessage(0, "VIP %s dolacza do gry!",g_Name);
}

public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}

public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}

public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}

public event_new_round(){
++gRound;
}

public GameCommencing(){
gRound=0;
}

/*
public SpawnedEventPreVip(id){
if(gRound>=3){
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+5000, 1);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG,2);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

if(get_user_team(id) == 1){
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}

if(get_user_team(id) == 2){
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}

if(cs_get_user_money(id)>16000) cs_set_user_money(id, 16000, 1)
}
}
*/

public g_VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}

public g_Vips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];

new g_Size=ArraySize(g_Array);

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);

if(i == g_Size - 1)
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
else
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze : ^x04%s", g_Message);
}

public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));

ArrayPushString(g_Array,szName);

new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}

public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}

public g_ShowMotd(id){
if(is_user_connected(id))
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}

public bomb_planted(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}

public bomb_defused(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}

public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);

if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer]){
if(get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
new g_Hs=read_data(3);
if(g_Hs){
cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer) + 400);
}
else{
cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer) + 200); }
}
}
}

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 14.10.2012 09:59

Sprawdź.

Spoiler

Nie mam pomysłu na sygnę :<

#3 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 14.10.2012 10:13

Spoiler

brak menu_display()
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#4 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 14.10.2012 13:30

Oboje zgubiliście warunek

if(gRound>=3)


Ale już sam dodałem, dzięki, działa.
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.10.2012 21:12

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych