Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

m_girl - dodane flagi

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 12.10.2012 21:01

Cześć, mógłby ktoś przerobić ten plugin tak, aby model dziewczyny był tylko dla osób z flagą "m"?

Próbowałem zrobić tak, ale wyskakuje błąd przy kompilacji:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
register_plugin("Girls :]", "0.1", "Miczu")

register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/dd2-filip/ctgirl.mdl")
precache_model("models/dd2-filip/agirl.mdl")
}

public team_assign()
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A){

new id=read_data(1)
new info[8]
get_user_info(id,"_girl",info,7)
if(equal(info,"Tak")||equal(info,"TAk")||equal(info,"TAK")||equal(info,"tAK")||equal(info,"tak"))
{
new team[32]
read_data(2,team,31)

if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"agirl")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"ctgirl")
}
}
}


Dobra, dodałem (id) w team_assign i działa, ale prosiłbym o przerobienie tak, żeby nie było konieczności wpisywania setinfo w konsoli.

Użytkownik `NN edytował ten post 12.10.2012 20:18

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.10.2012 15:43

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

public plugin_precache(){
precache_model("models/player/ctgirl/ctgirl.mdl");
precache_model("models/player/ttgirl/ttgirl.mdl");
}

public plugin_init(){
register_plugin("Girls Flag", "0.1", "benio101");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn", 1);
}

public spawn(id){
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A){
cs_set_user_model(id,((get_user_team(id)-1)?"ctgirl":"ttgirl"));
}
}


#3 jesio

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.02.2013 01:58

Mam pytanko, zmieniłem nazwę plików mdl oraz zmieniłem flagę na t skompilowałem plik i plugin nie działa.
Dodam ze plik sma wrzuciłem do scripting a plik amxx do plugins.
Dodałem plugin do plugins.ini.
Pliki mdl dodałem zgodnie ze ścieżką.
Do pliku users.ini dodalem osoby z flaga t.

Co może być przyczyna?
  • +
  • -
  • 0

#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 08.02.2013 08:24

przyczyna jest to ze plugin dziala na flage "M"
  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.02.2013 10:31

Poproszę zmodyfikowane SMA + ew. error logi + fragment users.ini

#6 jesio

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.02.2013 03:51

SMA

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

public plugin_precache(){
precache_model("models/player/ctgirl/vip.mdl");
precache_model("models/player/agirl/leet.mdl");
}

public plugin_init(){
register_plugin("Lalka", "0.1", "osi");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn", 1);
}

public spawn(id){
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
cs_set_user_model(id,((get_user_team(id)-1)?"vip":"leet"));
}
}


ERROR LOGI:
L 02/09/2013 - 03:40:24: -------- Mapchange to cs_assault --------
L 02/09/2013 - 03:40:48: [admin.amxx] Login: "Oskar<1><VALVE_ID_PENDING><>" became an admin (account "Oskar") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "25.187.193.157")
L 02/09/2013 - 03:42:41: [admin.amxx] Login: "Oskar<2><VALVE_ID_PENDING><>" became an admin (account "Oskar") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "25.187.193.157")


FRAGMENT User.ini
; Examples of admin accounts:
; "STEAM_0:0:123456" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce"
; "123.45.67.89" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "de"
; "My Name" "my_password" "abcdefghijklmnopqrstu" "a"

"Oskar" "alpinus7" "abcdefghijklmnopqrstu" "a"
"mala" "" "t" "e"
"czarna" "" "t" "e"
"zanet" "" "t" "e"

Użytkownik jesio edytował ten post 09.02.2013 03:54

  • +
  • -
  • 0

#7 MrBombastic

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:94
  • Imię:Kazimierz
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 09.02.2013 07:58

"vip":"leet"));
Musi mieć taką samą nazwę jak w pluginie precache folder, czyli ct_girl etc.
Posiadam unikalną paczkę PB - więcej informacji na PW
Dołączona grafika

#8 jesio

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.02.2013 11:09

Ale to chyba nie ma różnicy jak nazwę folder i plik w pluginie precache.
Chyba ze koledze chodzi abym zamiast "vip":"leet")); dal "ctgirl" : "agirl")); Ale mi chodzi o zmiane modelu na vip.mdll i leet.mdl
To tak samo w poniższym precache też bym musiał nazwać CT i TERRO zamiast kate i blair? Chyba coś nie tak.
Dodam ze kate.mdl siedzi w folderze CT a blair.mdl w folderze TERRO zgodnie ze scieżką models/player/etc


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

public plugin_precache(){
precache_model("models/player/CT/kate.mdl");
precache_model("models/player/TERRO/blair.mdl");
}

public plugin_init(){
register_plugin("Mala", "0.1", "Oski");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn", 1);
}

public spawn(id){
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
cs_set_user_model(id,((get_user_team(id)-1)?"kate":"blair"));
}
}

Użytkownik jesio edytował ten post 09.02.2013 11:16

  • +
  • -
  • 0

#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 09.02.2013 12:33

Ale to chyba nie ma różnicy jak nazwę folder i plik w pluginie precache.

Tak, ma znaczenie, nazwa folderu i pliku muszą być identyczne.

#10 MrBombastic

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:94
  • Imię:Kazimierz
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 09.02.2013 12:44

@Jesio

Robisz PRAWIE wszystko dobrze, tylko musisz o tym pamiętać, że tak jak Beniu wspomniał, nazwa folderu musi być taka sama, jak nazwa pliku znajdującego się w nim, czyli kate/kate.mdl // blair/blair.mdl //
cs_set_user_model(id,((get_user_team(id)-1)?"kate":"blair"));
I potem wychodzi coś takiego.
Posiadam unikalną paczkę PB - więcej informacji na PW
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych