Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[cod nowy]Prosba o perki w hud


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 cs-clasic

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:21
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 11.10.2012 19:07

Miałbym do was prośbę ,bo dawno się nie bawiłem w robienie silników i juz mam cały gotowy ale nie mogę sobie przypomniec jak zrobic perki w hud. Nie chodzi mi o zwyczajne perki chodzi mi o komendę /perk zeby opis był w HUD , zeby ułatwic zrobiłem ss'y z mojego dawnego amxx.

Dołączona grafika


Jedynie co pamiętam to ,że robiło się to w


public OpisPerku(id, perk, wartosc)
{
new opis_perku[MAX_WIELKOSC_OPISU];
new losowa_wartosc[15];
if(wartosc > -1)
num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14);
else
format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]);

format(opis_perku, charsmax(opis_perku), opisy_perkow[perk]);
replace_all(opis_perku, charsmax(opis_perku), "LW", losowa_wartosc);

ColorChat(id,  GREEN, "Perk: %s.", nazwy_perkow[perk]);
ColorChat(id,  GREEN, "Opis: %s.", opis_perku);
}

Ale tutaj mam po wpisaniu /perk opis w say ,a tego nie chcę.

Użytkownik cs-clasic edytował ten post 11.10.2012 19:19


#2 Anty

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 12.10.2012 13:30

Dołączam się do prośby
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych