
Pomyślałem sobie, aby zrobić api logowania, tzn. gracz może sobie stworzyć konto (ilość kont nie ma znaczenia) i api zapisuje u niego poprzez setinfo informacje takie jak login czy hasło, i dane z modów (np. CODmod) będą zapisywane do konto, a nie jak teraz sid/ip/nick.
IP - niektórzy mają zmienne
Nick - ktoś może Ci wbić na twoim nicku
SID - mało jest serwerów only steam
(Najlepsze rozwiązanie zapis na nick)
Przy tym api można grać na wielu innych nick'ach, np. admin chce zbanować czitera i wbija na innym nick'u, w tym wypadku musi zrobić reconnect, aby grać na swoim nicku i aby tam zapisywał się chociażby exp, a używając api nie było by problemu, bo i tak gramy na "koncie".
Pozostają mi 2 pytania, czy jest w ogóle sens robienia czegoś takiego (moim zdaniem to byłoby wygodne), oczywiście przy połączeniu z serwerem gdy jest brak danych w setinfo/niepełne/złe/nie ma podanego konta w bazie otwierałoby się menu z logowaniem/tworzeniem konta/przypominaniem hasła/wypisywaniem kont do danego nicku, drugie pytanie czy wybrać zapis SQL czy nVault, łatwiej zrobić na SQL (oczywiście moim zdaniem), lecz przy nvault byłoby szybciej.