Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
API logowania
#1
Napisano 08.10.2012 13:47
Pomyślałem sobie, aby zrobić api logowania, tzn. gracz może sobie stworzyć konto (ilość kont nie ma znaczenia) i api zapisuje u niego poprzez setinfo informacje takie jak login czy hasło, i dane z modów (np. CODmod) będą zapisywane do konto, a nie jak teraz sid/ip/nick.
IP - niektórzy mają zmienne
Nick - ktoś może Ci wbić na twoim nicku
SID - mało jest serwerów only steam
(Najlepsze rozwiązanie zapis na nick)
Przy tym api można grać na wielu innych nick'ach, np. admin chce zbanować czitera i wbija na innym nick'u, w tym wypadku musi zrobić reconnect, aby grać na swoim nicku i aby tam zapisywał się chociażby exp, a używając api nie było by problemu, bo i tak gramy na "koncie".
Pozostają mi 2 pytania, czy jest w ogóle sens robienia czegoś takiego (moim zdaniem to byłoby wygodne), oczywiście przy połączeniu z serwerem gdy jest brak danych w setinfo/niepełne/złe/nie ma podanego konta w bazie otwierałoby się menu z logowaniem/tworzeniem konta/przypominaniem hasła/wypisywaniem kont do danego nicku, drugie pytanie czy wybrać zapis SQL czy nVault, łatwiej zrobić na SQL (oczywiście moim zdaniem), lecz przy nvault byłoby szybciej.
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#2
Napisano 08.10.2012 15:26
| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |
| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB | PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 | Headphones: HyperX HX Cloud Black | Display: Triple LG 24MP67VQ-P |
TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały
#3
Napisano 08.10.2012 15:41
#4
Napisano 08.10.2012 15:50
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#5
Napisano 08.10.2012 16:10
Chyba, że się zrobi kodowanie hasłaI już widzę jak serwery nie związane z cod modem zbierają sobie dane logowania od osób wchodzących na serwer a potem admin to jakoś wykorzysta
#6
Napisano 08.10.2012 17:43
Użytkownik DarkGL edytował ten post 08.10.2012 17:43
#7
Napisano 08.10.2012 17:47
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#8
Napisano 08.10.2012 18:15
jeżeli zakoduję hasło i dopiero ten ciąg znaków umieszczę n SQL + bd sprawdzać ciąg znaków z hasła z setinfo gracza? Samym tym nic nie mówiącym ciągiem znaków wiele nie zdziałasz. (sma nie muszę udostępnić, więc ktoś się musi trudzi aby wiedzieć czym zakodowane bd hasło)
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#9
Napisano 08.10.2012 18:28
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#10
Napisano 08.10.2012 18:32
odczytanie setinfo z losowym key jest możliwe wymagało by tylko metody podobnej do bruteforce lub ( muszę przeprowadzić pewne testy ) nawet nie key i value uzyskał bym blyskawicznie
Użytkownik DarkGL edytował ten post 08.10.2012 18:32
#11
Napisano 08.10.2012 18:58
chciałem napisać że podamy hasło, a zapisze nam zakodowane
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#12
Napisano 09.10.2012 19:04
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#13
Napisano 09.10.2012 19:17
#14
Napisano 09.10.2012 19:35
Tak w ogóle to po co komuś z innego serwera dane gracza z innego serwera, to trochę bez sensu, jakby to było na jednym serwerze to jeszcze jeszcze.
Użytkownik K!113r edytował ten post 09.10.2012 19:36
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#15
Napisano 09.10.2012 19:44
#16 Gość_21977_*
Napisano 10.10.2012 19:24
I to wszystko w ograniczonym setinfo? Jakoś tego nie widzę.(…) I kodowanie powinno byc nie do zlamania.
#17
Napisano 10.10.2012 19:57
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#18
Napisano 10.10.2012 20:42
Tylko trzeba ogarnąć plugin, który zapisywał by IP, maskę podsieci i adres MAC karty sieciowej usera i jego nick, podobnie jak w AmxBansie, tylko że tu Exp byłby zapisywalny w MySQL i po banie automatycznie kasowany. To się da zrobić, prawda? ;]
Bo skoro user miałby bana nie mógłby wejść.
@DarkGL - daj mi ciacho!
#19
Napisano 10.10.2012 20:49
tyle razy było to wałkowane ale pozwolę ci samemu poszukać nauczysz się przynajmniej sprawdzać to co piszeszmaskę podsieci i adres MAC karty sieciowej usera
tacy ludzie nie interesują się twoją opiniąMoim zdaniem człowiek który to wyciąga jest niemoralny
Użytkownik DarkGL edytował ten post 10.10.2012 20:52
#20
Napisano 10.10.2012 21:16
Użytkownik K!113r edytował ten post 10.10.2012 21:16
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych